Det håper jeg ogsåVeldig deilig
Håper du snart får brukt de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg ogsåVeldig deilig
Håper du snart får brukt de
Å så gøy Det går fort de 4 ukene her daJuni! Hurra, en mnd nærmere juli-og bebis ♡
I går ble jeg overrasket med babyshower ♡
og i dag er jeg og tuppa hjemme siden det er planleggingsdag i bhg.
Åja, kos deg med pause Ferdig sent på jobb i dag?Nei pause inne
Hei til deg og velkommen tilbake Sol hos deg?Heia juni og heia skravledamer! Godt å være tilbake igjen
123 opp! Uff, håper du ikke brygger på noe da...! Barn veg å krype der du ikke vil de skalLigger hjemme å kvinner meg opp til å gå på jobb.. Er utrolig sliten og fryser.. Men er ikke syk da. Kommer til å være helt utslitt i morgen ettermiddag.. Sånn type sovne over alt selv om barna kryper over meg...
Nei,I grunn ikke. Vi skal rydde og sette på plass litt ting etter renovering, klør og fingrene etter å bli helt ferdig med altDet kan jeg tenke meg
Har dere noen planer for dagen da siden tuppa er heime fra barnehagen?
HeiHeia juni og heia skravledamer! Godt å være tilbake igjen
Ja, veldig koseligSå gøy med babyshower da
VeldigSå koselig!
Huff da holder du på å.bli syk?Ligger hjemme å kvinner meg opp til å gå på jobb.. Er utrolig sliten og fryser.. Men er ikke syk da. Kommer til å være helt utslitt i morgen ettermiddag.. Sånn type sovne over alt selv om barna kryper over meg...
Så hyggeligJeg sksl dusje nå, og så skal jeg på shopping med min mor.
Dvs. Først litt selv, og så kjøpe sommergaver til ungene sammen med henne (veilede i størrelser og hva de liker)
Ja, de gjør nok detÅ så gøy Det går fort de 4 ukene her da
Hyggelig med babyshower Venter du gutt eller jente? Kos dere med jentelag
Huff da! God bedring.Elsker halsbrann!!! Andre dagen på rad med konstant halsbrann Lever på gaviscon
Føler virkelig med deg! Man får jo så god matlyst også av å gå med den halsbrannen hele tida.. Slet mye med det i begge mine svangerskap, og med nr to starta det allerede i uke 12!Elsker halsbrann!!! Andre dagen på rad med konstant halsbrann Lever på gaviscon
Å så koseligJa, de gjør nok det
Jente nr 2 ♡
Takk Skal bli gøy hvis det forblir slik til septemberHuff da! God bedring.
Kjenner til den følelsen ja.. Ut å finne på noe i dag da om det er sol, også får du prøve å få i deg litt is og kjeksTuppa spiser litt. Og jeg har som vanlig null matlyst.. trøtt er jeg da. Men har masse og gjøre og en aktiv 4 åring.