Juni - skravletråden

Juni! Hurra, en mnd nærmere juli-og bebis ♡

I går ble jeg overrasket med babyshower ♡
og i dag er jeg og tuppa hjemme siden det er planleggingsdag i bhg.
Å så gøy :) Det går fort de 4 ukene her da :)

Hyggelig med babyshower ;) Venter du gutt eller jente? Kos dere med jentelag :)

Ligger hjemme å kvinner meg opp til å gå på jobb.. Er utrolig sliten og fryser.. Men er ikke syk da. Kommer til å være helt utslitt i morgen ettermiddag.. Sånn type sovne over alt selv om barna kryper over meg...

Ligger hjemme å kvinner meg opp til å gå på jobb.. Er utrolig sliten og fryser.. Men er ikke syk da. Kommer til å være helt utslitt i morgen ettermiddag.. Sånn type sovne over alt selv om barna kryper over meg...
123 opp! ;) Uff, håper du ikke brygger på noe da...! Barn veg å krype der du ikke vil de skal :p

Det kan jeg tenke meg :)
Har dere noen planer for dagen da siden tuppa er heime fra barnehagen? :)
Nei,I grunn ikke. Vi skal rydde og sette på plass litt ting etter renovering, klør og fingrene etter å bli helt ferdig med alt :)

Huff da :( holder du på å.bli syk?

Tuppa spiser litt. Og jeg har som vanlig null matlyst.. trøtt er jeg da. Men har masse og gjøre og en aktiv 4 åring.

Elsker halsbrann!!! Andre dagen på rad med konstant halsbrann:( Lever på gaviscon:(
Føler virkelig med deg! Man får jo så god matlyst også av å gå med den halsbrannen hele tida.. Slet mye med det i begge mine svangerskap, og med nr to starta det allerede i uke 12! :(

Back
Topp