Juni - skravletråden

Føler virkelig med deg! Man får jo så god matlyst også av å gå med den halsbrannen hele tida.. Slet mye med det i begge mine svangerskap, og med nr to starta det allerede i uke 12! :(
Oi uke 12, da hadde du det være enn meg.. Jeg fikk det nærmere slutten på første men nå er jeg bare i ule 25, og redd dette varer ut :(

Hei :)
Hvordan et det med deg?
Hei :) Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?

Oi uke 12, da hadde du det være enn meg.. Jeg fikk det nærmere slutten på første men nå er jeg bare i ule 25, og redd dette varer ut :(
Huff... halsbrann er så kjipt altså! Levde på gaviscon jeg og. Eneste som lindra... i 5 minutter :D :P

Hei :) Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
Kondolerer:(

Kjenner til den følelsen ja.. Ut å finne på noe i dag da ;) om det er sol, også får du prøve å få i deg litt is og kjeks ;)
Ingen sol, desverre :( tuppa spiser is jeg vil ha kaffe egentlig men da må jeg reise meg

Med deg da?
Stor klem til deg ♡
Håper juni blir en mer oppløftende mnd for deg.

Joda, jeg er per definisjon høygravid og venter spent på juli og termin.

Heldige du :P Her er det dårlig med sol og temperaturen har sunket..
Kommer nord fra, så er egentlig vant med ustabile somre og kaldere temperaturer. Så ja, føler meg veldig heldig. Meldt 27 gr utpå ettermiddagen idag :O

Nei,I grunn ikke. Vi skal rydde og sette på plass litt ting etter renovering, klør og fingrene etter å bli helt ferdig med alt :)

Det skjønner jeg, blir godt å bli helt ferdig da :)
Selv kan jeg nesten ikke vente til juli når vi endelig skal flytte :D

Stor klem til deg ♡
Håper juni blir en mer oppløftende mnd for deg.

Joda, jeg er per definisjon høygravid og venter spent på juli og termin.
Ja, satser på det! :)

Du er kommet så langt ja :) Når var terminen igjen?

Uff :( Da er det ikke like greit pære ute kanskje...? Jeg har en kopp ferdig kaffe som jeg gjerne skulle sendt gjennom her til deg ;)
Så snill du er :)
Vi må vel finne på noe etterhvert her. Akkurat nå nyter jeg at tuppa sitter rolig og spiser isen sin

Det skjønner jeg, blir godt å bli helt ferdig da :)
Selv kan jeg nesten ikke vente til juli når vi endelig skal flytte :D
Det skjønner jeg :)
Dere flytter til noe større?

Kommer nord fra, så er egentlig vant med ustabile somre og kaldere temperaturer. Så ja, føler meg veldig heldig. Meldt 27 gr utpå ettermiddagen idag :O

Oi oi, ja da blir det sommer :)
Er temmelig ustabilt i Trøndelag og, en dag er det knallvær, neste dag er det grått og surt. Hvem vet, kanskje kommer det haggelbyger i morra, det har hendt før :confused:

Back
Topp