Å hurra for detGod morgen og god sommer folkens! Endelig er vi i juni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å hurra for detGod morgen og god sommer folkens! Endelig er vi i juni
Æsj så kjedelig daEndelig sommer
Dessverre ingen sol i dag:/
God formiddag Jaaa, endelig juniGod morgen og god sommer folkens! Endelig er vi i juni
Ja, kjedeligÆsj så kjedelig da
Så gøy med babyshower daJuni! Hurra, en mnd nærmere juli-og bebis ♡
I går ble jeg overrasket med babyshower ♡
og i dag er jeg og tuppa hjemme siden det er planleggingsdag i bhg.
Velkommen tilbakeHeia juni og heia skravledamer! Godt å være tilbake igjen
Å er så kjedelig med dårlig kommunikasjon Send de en Mail og si ifra om at det må bli bedre!god morgen
blir litt oppgitt av bhg når de sier grilling, men så blir det ikke grilling likevel og man må ta med ferdig mat x) jaja godt jeg spurte da dårlig kommunikasjon i den bhg til tider...
Går i knebukse jegJa, kjedelig
Måtte på med jakke og sokker
Lykke til snappaslappe av i sengen før vi skal avgårde for det jeg håper er siste vekstkontroll
Nyter solen?Pause på meg
Godt det ikke er så lenge igjen kjære deg Du er ei tøff jentegår med konstante kynnere nå om dagen, men det strammer det er ikke smertefult
Takker og bukkerVelkommen tilbake
Jepp! Såpass varmt at skyggen foretrekkes. Ute og bysser på vognaHei til deg og, sommer hos deg?
Hørtes deilig utGår i knebukse jeg
Nei pause inneNyter solen?
Tiden flyr.. Denne mnd blir minstebabyen min 1 år!!Aner ikke.
Denne mnd blir babyen min et halvt år. Skal begynne med annen mat enn melka mi. Lille babyen min. Er halvt år. Men ikke før slutten av mnd da. Når det er et halvt år til jul.
Lykke til.Snart kommer besteforeldrene til L fr p passe henne en times tid. Skal til legen en tur
Veldig deiligHørtes deilig ut
Jeg tenkte jeg skulle bruke de nye sandalene mine, men ser ikke lovende ut så langt.
Så koselig!Juni! Hurra, en mnd nærmere juli-og bebis ♡
I går ble jeg overrasket med babyshower ♡
og i dag er jeg og tuppa hjemme siden det er planleggingsdag i bhg.