Juni - skravletråden

Jeg merker at den nå bare 37,6 grafer varme datteren min har hatt litt å stri med i natt, hun har spist ganske ofte (fikk feber i går etter fem mnd vaksine mandag)
Hun løste det ved å sovne i armkroken min, fortsatt tilkoblet puppen, nå. Spiser litt innimellom....

Jeg.... er trøtt
skjønner at du er trøtt da ja :eek: huff ikke lett å være liten med varme
 
god morgen :)
blir litt oppgitt av bhg når de sier grilling, men så blir det ikke grilling likevel og man må ta med ferdig mat x) jaja godt jeg spurte da :p dårlig kommunikasjon i den bhg til tider...
 
slappe av i sengen før vi skal avgårde for det jeg håper er siste vekstkontroll :)
 
skjønner at du er trøtt da ja :eek: huff ikke lett å være liten med varme
Hun er jo i det minste ikke syk.
Men det vet jeg. Det vet jo ikke hun som bare kjenner ubehaget i kroppen
 
god morgen :)
blir litt oppgitt av bhg når de sier grilling, men så blir det ikke grilling likevel og man må ta med ferdig mat x) jaja godt jeg spurte da :p dårlig kommunikasjon i den bhg til tider...
Godt du spurte, for rå grillmat er jo ikke noe gøy
 
God formiddag fra et solfylt Østfold. Hva har dere andre på planen i dag?
 
Hun er jo i det minste ikke syk.
Men det vet jeg. Det vet jo ikke hun som bare kjenner ubehaget i kroppen
godt hun ikke er syk da :) ja de vet jo ikke hva det ubehaget er. stakkars små
 
Godt du spurte, for rå grillmat er jo ikke noe gøy
nei :eek: var dårlig med kommunikasjon når vi skulle gå 17.mai tog 13.mai og. de hadde sagt en halvtime senere enn hva man skulle. godt man spør en gang for mye sier bare jeg :)
 
God formiddag fra et solfylt Østfold. Hva har dere andre på planen i dag?
Jeg sksl dusje nå, og så skal jeg på shopping med min mor.
Dvs. Først litt selv, og så kjøpe sommergaver til ungene sammen med henne (veilede i størrelser og hva de liker)
 
godt hun ikke er syk da :) ja de vet jo ikke hva det ubehaget er. stakkars små
Nei, vet ikke det. Hun har heldigvis ikke vært så mye plaget. Fikk paracet i går morges når tempen var 38,5 og humøret dårlig, men når den virket ble hun sitt blide jeg igjen
 
Endelig sommer:)
Dessverre ingen sol i dag:/
 
Nei, vet ikke det. Hun har heldigvis ikke vært så mye plaget. Fikk paracet i går morges når tempen var 38,5 og humøret dårlig, men når den virket ble hun sitt blide jeg igjen
enda godt henne ikke er så plaget :) det var jo en del da når henne er så liten
 
Back
Topp