Ikke ofte vi har varmen, for å si det sånn.Skal prøve å sende bort litt
Plutselig snur det også er det dere som har varmen..
Men er bedre med sol og litt grader enn regn?
Men ja, bedre med som enn regn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ofte vi har varmen, for å si det sånn.Skal prøve å sende bort litt
Plutselig snur det også er det dere som har varmen..
Men er bedre med sol og litt grader enn regn?
Quoter tilfeldig innlegg.Sto opp 30 min før idag. Det merkes når jeg brukte tid på å sove i natt
Jeg merker at den nå bare 37,6 grafer varme datteren min har hatt litt å stri med i natt, hun har spist ganske ofte (fikk feber i går etter fem mnd vaksine mandag)Sto opp 30 min før idag. Det merkes når jeg brukte tid på å sove i natt
Er jo ikle lett å sove lenge i denne varmen God morgenSto opp 30 min før idag. Det merkes når jeg brukte tid på å sove i natt
Ja når jeg endelig sovna. Tok tid. Sovna vel rundt 1. Og våken 5 først med henne. Men nekta å stå opp. Heldigvis sovna hun igjen til 7Sovet godt?
Takk, men er ikke akutt syk må bare inn å fornye medisiner, og få litt henvisningerGod bedring
Takk takkLykke til hos legen
Bare to uker til mi er 6 mnd. Det er helt sprøtt hvor fort tida går!Aner ikke.
Denne mnd blir babyen min et halvt år. Skal begynne med annen mat enn melka mi. Lille babyen min. Er halvt år. Men ikke før slutten av mnd da. Når det er et halvt år til jul.
Mi er jo født i jula, så det er over tre uker igjen her. Men hun var jo nettopp helt fersk???Bare to uker til mi er 6 mnd. Det er helt sprøtt hvor fort tida går!
Juhuuu. Det er juni!
SOMMER. folkens. Ok. Værmeldingen er ikke helt der for meg, men det er juni.
Skravle ivei
Hurra for detJippi.
Første dag i første sommer måned
Lige måde du Bra med deg og dine?Ha en fin 1.juni alle saman
Jepp, det må skravlesJa jaggu som tiden flyr.
Jeg er klar for skravling, i alle fall etter å ha sett topp 100
Lykke til hos legenSnart kommer besteforeldrene til L fr p passe henne en times tid. Skal til legen en tur
Jepp, det må skravles
Jeg har ikke sykkel da... Men burde hatt.Den sykkelvognen var jo helt fantastisk!
Gøy med litt krav også syns jeg
Hurra for 13 innlegg, heheJeg har ikke sykkel da... Men burde hatt.
Topp 10 er dog krevende, selv om jeg sist jeg sjekket ledet. Med sjokkerende 13 innlegg ;-)