Juni - skravletråden

Jeg ser den. Da blir det litt kjipt å selge det:/
Jeg har handlet litt på epla og ser jo prisene varierer en del.
Ja. Føles ikke helt verd å strikke en voksen genser for enn 500lapp liksom. Det tar lang tid så :p

Haha, ja ikke sant! Huff.. Var i Bodø forrige uke. Da vi kom var det 8 grader og sur vind. Da er det ikke bare litt surt ute engang, da er det jo rett og slett kaldt! Brr... Tok seg opp utover i uka da.

Ja da er det kaldt.. Bra det tok seg opp igjen da :)

Takk :)

Hehe. Syfronten er det tørke. Ingen inspirasjon, motivasjon eller tid :p strikkinga går det bedre på. Snart ferdig med kjole til jenta mi :) strikker du noe?

Så bilde av den. Så nydelig. Du er så dyktig.
Mine evig lange prosjekter er snart ferdig.
mariusdressene mangler bare knapper:pså får de ferdig i kveld.
monsterbukse nettop ferdig med
halvveis på lille sukkerspinn

Men har blitt tilbudt 300-500 for jobben. :p
Det synes jeg var i drøyeste laget. Er jo det man betaler for en barnegenser. Mer tid og mer garn til voksne :/
Hva ville du tatt for kjolen da? :p

Ny dag i ny mnd og sola skinner, stappfult av folk overalt men alle tar livet med ro ❤ herlig dag :D

Så bilde av den. Så nydelig. Du er så dyktig.
Mine evig lange prosjekter er snart ferdig.
mariusdressene mangler bare knapper:pså får de ferdig i kveld.
monsterbukse nettop ferdig med
halvveis på lille sukkerspinn
Jeg er halvveis på sukkerspinnskjørt nummer 2. Og skal begynne på en buksedress fra klompelompe snart :)

Det synes jeg var i drøyeste laget. Er jo det man betaler for en barnegenser. Mer tid og mer garn til voksne :/
Hva ville du tatt for kjolen da? :p
Ja. Strikking blir vel ofte undervurdert prismessig ift arbeidet. Mange tusen masker tar tid :p strikker du?
Aaaner virkelig ikke :p

Ja. Strikking blir vel ofte undervurdert prismessig ift arbeidet. Mange tusen masker tar tid :p strikker du?
Aaaner virkelig ikke :p
Jeg gjør dessverre ikke det:/
Du må si i fra om du vil strikke kjole til meg da;) skal betale for meg jeg:)

Back
Topp