Ja. Føles ikke helt verd å strikke en voksen genser for enn 500lapp liksom. Det tar lang tid såJeg ser den. Da blir det litt kjipt å selge det:/
Jeg har handlet litt på epla og ser jo prisene varierer en del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Føles ikke helt verd å strikke en voksen genser for enn 500lapp liksom. Det tar lang tid såJeg ser den. Da blir det litt kjipt å selge det:/
Jeg har handlet litt på epla og ser jo prisene varierer en del.
Nei, det hadde vært for billigJa. Føles ikke helt verd å strikke en voksen genser for enn 500lapp liksom. Det tar lang tid så
Haha, ja ikke sant! Huff.. Var i Bodø forrige uke. Da vi kom var det 8 grader og sur vind. Da er det ikke bare litt surt ute engang, da er det jo rett og slett kaldt! Brr... Tok seg opp utover i uka da.
Takk
Hehe. Syfronten er det tørke. Ingen inspirasjon, motivasjon eller tid strikkinga går det bedre på. Snart ferdig med kjole til jenta mi strikker du noe?
Men har blitt tilbudt 300-500 for jobben.Nei, det hadde vært for billig
Ja, i lange baner! Nesten syden-stemning herSol og varme altså?
Det synes jeg var i drøyeste laget. Er jo det man betaler for en barnegenser. Mer tid og mer garn til voksne :/Men har blitt tilbudt 300-500 for jobben.
Jeg er halvveis på sukkerspinnskjørt nummer 2. Og skal begynne på en buksedress fra klompelompe snartSå bilde av den. Så nydelig. Du er så dyktig.
Mine evig lange prosjekter er snart ferdig.
mariusdressene mangler bare knapperså får de ferdig i kveld.
monsterbukse nettop ferdig med
halvveis på lille sukkerspinn
Så deeeilig her er det kaldtJa, i lange baner! Nesten syden-stemning her
Ja. Strikking blir vel ofte undervurdert prismessig ift arbeidet. Mange tusen masker tar tid strikker du?Det synes jeg var i drøyeste laget. Er jo det man betaler for en barnegenser. Mer tid og mer garn til voksne :/
Hva ville du tatt for kjolen da?
Savner litt solskinn her i nord ogNy dag i ny mnd og sola skinner, stappfult av folk overalt men alle tar livet med ro ❤ herlig dag
Jeg gjør dessverre ikke det:/Ja. Strikking blir vel ofte undervurdert prismessig ift arbeidet. Mange tusen masker tar tid strikker du?
Aaaner virkelig ikke
Håper det gikk fint hos legenSnart kommer besteforeldrene til L fr p passe henne en times tid. Skal til legen en tur
Trist vær...Vet ikke helt jeg...
Trist vær...Vet ikke helt jeg...
Går litt raskere hos deg skjønner jegJeg er halvveis på sukkerspinnskjørt nummer 2. Og skal begynne på en buksedress fra klompelompe snart
Ille varmt idagPå vei hjem fra bhg og jeg renner allerede
God ettermiddag og god sommer til deg ogsåGod morgen og god sommer folkens! Endelig er vi i juni
Idag har 5 åringen vært på besøk på skolen nå koser vi oss med is på verandaen!God formiddag fra et solfylt Østfold. Hva har dere andre på planen i dag?