Juni - skravletråden

Ligger hjemme å kvinner meg opp til å gå på jobb.. Er utrolig sliten og fryser.. Men er ikke syk da. Kommer til å være helt utslitt i morgen ettermiddag.. Sånn type sovne over alt selv om barna kryper over meg...
Håper vakten går greit:)

Hei :) Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
Så trist å høre:(
Varm klem til deg❤️

Jeg og lille duppet sammen fra 10-12 i dag, så er helt i ørska i dag :oops: Kan ikke huske sist hun duppet så lenge på formiddagen. men var våken mellom kl.3-4 i natt, og våknet kl.7.30. Så vi trengte nok litt ekstra søvn ;)

Hei :) Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
Kondolerer ❤️

Jeg og lille duppet sammen fra 10-12 i dag, så er helt i ørska i dag :oops: Kan ikke huske sist hun duppet så lenge på formiddagen. men var våken mellom kl.3-4 i natt, og våknet kl.7.30. Så vi trengte nok litt ekstra søvn ;)
Godt med en god dupp:D

Musemor reddet oss med bilstolen og er så evig takknemlig og glad for det :D dumt å legge ting der man ikke finner det :p

Titter innom fra varm veranda:P
5 åringen går berserk med hageslangen...

Back
Topp