Håper vakten går greitLigger hjemme å kvinner meg opp til å gå på jobb.. Er utrolig sliten og fryser.. Men er ikke syk da. Kommer til å være helt utslitt i morgen ettermiddag.. Sånn type sovne over alt selv om barna kryper over meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper vakten går greitLigger hjemme å kvinner meg opp til å gå på jobb.. Er utrolig sliten og fryser.. Men er ikke syk da. Kommer til å være helt utslitt i morgen ettermiddag.. Sånn type sovne over alt selv om barna kryper over meg...
Det er slitsomt! god bedring!Elsker halsbrann!!! Andre dagen på rad med konstant halsbrann Lever på gaviscon
Må spise litt du også daTuppa spiser litt. Og jeg har som vanlig null matlyst.. trøtt er jeg da. Men har masse og gjøre og en aktiv 4 åring.
Så trist å høreHei Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
Ikke lov å klage på varmenVaaaarmt! ! Jeg dør på meg...
Så utrolig nydeligVis vedlegget 180151
Ikveld skal denne fullføres! Gleder meg til å se den på jenta mi
God tur og kjør pentDa drar jeg bort noen timer, skal kjøre mormor til legen og det kan ta litt tid Så skal jeg hente snappa i bhg
Hei hvor det gårDa var plutselig alle klær i 74 pakket unna
Det er ikke noe godt prøv linkElsker halsbrann!!! Andre dagen på rad med konstant halsbrann Lever på gaviscon
Nydelig sommerværFor et vær vi har om dagen! Blir mye kos i skyggen nå
Bare å nyte dagenNy dag i ny mnd og sola skinner, stappfult av folk overalt men alle tar livet med ro ❤ herlig dag
KondolererHei Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
Jeg koser meg hjemme med 5 åringenHva gjør dere da? mannen er usosial siden han leser
Vi er spent på vekten til lillebror han blir perfekt uansett men alltid moro hvor store de er synes jeg
Du kan godt låne den litt, for jeg er varmSend den hit da
Godt med en god duppJeg og lille duppet sammen fra 10-12 i dag, så er helt i ørska i dag Kan ikke huske sist hun duppet så lenge på formiddagen. men var våken mellom kl.3-4 i natt, og våknet kl.7.30. Så vi trengte nok litt ekstra søvn
Kjøpt bilstol av henne?Musemor reddet oss med bilstolen og er så evig takknemlig og glad for det dumt å legge ting der man ikke finner det