Hva fikk du?Ja, veldig koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva fikk du?Ja, veldig koselig
UffdaHei Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
Du er så flinkJaa den er så fin
Hehe, nei vi må ikke ta sorgene på forskuddHuff, ja. Tør ikke tenke på det
Var helt grei denHvordan var din natt?
Å Guri så finVis vedlegget 180151
Ikveld skal denne fullføres! Gleder meg til å se den på jenta mi
God middagGod dag
Nei da.. Bare trøtt og sliten.. Da fryser jeg123 opp! Uff, håper du ikke brygger på noe da...! Barn veg å krype der du ikke vil de skal
Ble ikke hun akkurat født ?Da var plutselig alle klær i 74 pakket unna
Bare trøtt og sliten.. Da fryser jeg veldig..Huff da holder du på å.bli syk?
Det burdedu gjøreHehee. Har ikke solgt strikking enda.
Vaaaarmt! ! Jeg dør på meg...
KondolererHei Vært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
Hørtes herlig ut jaNy dag i ny mnd og sola skinner, stappfult av folk overalt men alle tar livet med ro ❤ herlig dag
Hvordan gikk det??Idag har 5 åringen vært på besøk på skolen nå koser vi oss med is på verandaen!
Du da?
Vært på bille og kjøpt kortHva gjør dere da? mannen er usosial siden han leser
Vi er spent på vekten til lillebror han blir perfekt uansett men alltid moro hvor store de er synes jeg
Godt å sove litt ekstra daJeg og lille duppet sammen fra 10-12 i dag, så er helt i ørska i dag Kan ikke huske sist hun duppet så lenge på formiddagen. men var våken mellom kl.3-4 i natt, og våknet kl.7.30. Så vi trengte nok litt ekstra søvn
Nydelig!!!!!Vis vedlegget 180151
Ikveld skal denne fullføres! Gleder meg til å se den på jenta mi
Og bruker 80 allerede? Hvor stor er hun? Jeg har alltid tenkt på jenta mi som stor.. Men har nettopp begynt med 80 nå.. 11 mndVoldsomt fort også. Hun er 5 1/2 mnd nå
Hvor stor er hun ca? Mi er like gammel men er i overgangen 74-80Her er hun 11 mnd. Bodyer i 86 fra hm er på håret så de går. Så lang i overkroppen. Men bruker fremdeles både 74 og 80 i bukser