Ja det er jo så unødvendig og dobbelt arbeidSkal si fra ja er dårlig når det er sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo så unødvendig og dobbelt arbeidSkal si fra ja er dårlig når det er sånn
Det er innstillingen sin Kommer lenger med positiv enn negativAwww takk jeg nyter i stede for å klage for det meste for klaging blir bare irritasjon hos meg uansett kynnere er bra det
Ja du er virkelig en reser i å strikke Strikket lenge ?Nei, var vel forrige uke tror jeg har gått unna
Lest mld fra i dag? Ler meg ihjelEnig! Er hekta på skam
Skal ikke klage nei, men å renne kl 08.30 er litt preggoneltIlle varmt idag
Jepp Men nå har jeg kjøpt meg love hearts, hjelper vist det ogsåDet er slitsomt! god bedring!
Link? Jeg Jar kjøpt love hearts Det skal vist hjelpe det åDet er ikke noe godt prøv link
Hadde så jeg nesten kastet opp igår
Det kan vi se langt etter.Endelig sommer Her er det sol og 22 grader i dag
Ja. Tåke. Regn og grått. Rett og slett trist vær. Ikke noe sommerfølelse.Trist vær...
Overkommelig Tid til litt sol da. Om det ikke er trening for kB da?Nope ferdig km 14
Strikking er ikke godt betalt nei.Ja. Strikking blir vel ofte undervurdert prismessig ift arbeidet. Mange tusen masker tar tid strikker du?
Aaaner virkelig ikke
Er noen av de dagen å Men ha en fin vakt daNei da.. Bare trøtt og sliten.. Da fryser jeg
Jada, vi har hatt en fin dagSå hyggelig
Veldig trist her og.. Savner solaTrist vær...
Den har jeg og lyst å strikke.. Nydelig!
Er så stille at jeg kjeder vettet av meg!Håper vakten går greit
Håper det går greit
Skulle bare mangle, babyen må jo sitte trygt.Musemor reddet oss med bilstolen og er så evig takknemlig og glad for det dumt å legge ting der man ikke finner det