Oi så bra!! det var snilt av henneFant ut at vi ikke fant nyfødtinnlegget og 25 dager til termin hun reddet oss 2-6 ukers bestillingstid + i butikken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så bra!! det var snilt av henneFant ut at vi ikke fant nyfødtinnlegget og 25 dager til termin hun reddet oss 2-6 ukers bestillingstid + i butikken
Oh yes det gjør denWow Juni allerede
Herregud så fort tiden går
Det var jo kjempesnilt!Hun hadde forlagt nyfødt innlegget et litt for lurt sted og får låne vårt
Så snill du erJa tar litt tid med hu mormor, ikke så bra til beins og er et ork for hun å dra til legen Men jeg lovet hun en kafé tur etterpå
Ånei :-( Hva skjedde?Fin start på mnd, uten noe jobb fra 15.august
Er ikke no jobb der til megÅnei :-( Hva skjedde?
Å så koselig og heldig med været Her har jeg bare tatt det helt med ro, kjørt mormor til legen Og slappet helt avDet hjelper der og da, men blir verre etterpå :/ vært på sommerfest i bhg med mamma, mormor, bestefar og mannen selvsagt N koste seg og vi hadde en super dag din da?
Ja, det kan du si altså. Trodde ikke det skulle gå så fortHei hvor det går
Takk søta :*Du er så flink
Godt det daVar helt grei den
Takk for detDu kan godt låne den litt, for jeg er varm
Ja den er nyydeligÅ Guri så fin
Ja gikk det bra?Å så koselig og heldig med været Her har jeg bare tatt det helt med ro, kjørt mormor til legen Og slappet helt av
Kommet seg litt temperaturen her også, men langt fra kokingHer koker jegg
Tar jo sånn tiiid å strikkeDet burdedu gjøre
Dobbel post -.-Å så koselig og heldig med været Her har jeg bare tatt det helt med ro, kjørt mormor til legen Og slappet helt av
Takk gleder meg til å gjøre den helt ferdig nåNydelig!!!!!
Det synes jeg ogsåBle ikke hun akkurat født ?