Nei...! Hva blir du å gjøre må da? Håper du finner noe fort!Fin start på mnd, uten noe jobb fra 15.august![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei...! Hva blir du å gjøre må da? Håper du finner noe fort!Fin start på mnd, uten noe jobb fra 15.august![]()
78 cm på 10mnd kontroll. Men har strekt seg et par cm siden daHvor stor er hun ca? Mi er like gammel men er i overgangen 74-80
Nå
Ysj... Det er leit..Er ikke no jobb der til meg
Hehe. Av og til såJa du er virkelig en reser i å strikkeStrikket lenge ?
Hun er vel rundt 70 cm og 8,5 kg nå. Hva med jenta di da?Og bruker 80 allerede? Hvor stor er hun? Jeg har alltid tenkt på jenta mi som stor.. Men har nettopp begynt med 80 nå.. 11 mnd![]()
Både og... Hun skyr legen! Så med en gang man sier hun skal ut døra blir hun enda verre.. Kaster opp og slik, og så ble hun jo enda mer kvalm hos legen.. Men det gikk braDobbel post -.-
Det var denJa den er nyydelig![]()
Var inne å leste nå. HahhahahaLest mld fra i dag? Ler meg ihjel![]()
Meg?? Nei ikke igjenDobbel post -.-
Ligger som et slaktHva gjør dere ikveld da?![]()
Jepp jeg og. Mi har ikke mangel på strikkaklær iallefallStrikking er ikke godt betalt nei.
Glad jeg kan strikke selv
Oj det har gått fort jaDet synes jeg også
Hun er 5 1/2 mnd nå, så går vel fort![]()
Altså det er så bra!! Et roms i ila fengsel du lissomVar inne å leste nå. Hahhahaha![]()
He he ja gjørvel detTar jo sånn tiiid å strikke![]()
Ville hun absolutt ikke til legen?Da var jeg tilbake etter 5timer med å hjelpe mormor til legen! Skal si hun er sta!! Men jeg klarte å få hun med
Nå er det handle middag, lage den og spise den
Har alle hatt en fin dag?
Litt for fort synes jeg.Oj det har gått fort ja
Bare å starte daDen har jeg og lyst å strikke.. Nydelig!
27 g herKommet seg litt temperaturen her også, men langt fra koking![]()
Huff da :/ godt med kafé tur daBåde og... Hun skyr legen! Så med en gang man sier hun skal ut døra blir hun enda verre.. Kaster opp og slik, og så ble hun jo enda mer kvalm hos legen.. Men det gikk braFikk hun hjem igjen
Og var på en lite kafé tur
![]()
Rundt en måned til vi har ettåringerWow Juni allerede
Herregud så fort tiden går![]()