Vil hun ikke til legen?Da var jeg tilbake etter 5 timer med å hjelpe mormor til legen! Skal si hun er sta!! Men jeg klarte å få hun med Nå er det handle middag, lage den og spise den Har alle hatt en fin dag?
Hva ble det til middag idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil hun ikke til legen?Da var jeg tilbake etter 5 timer med å hjelpe mormor til legen! Skal si hun er sta!! Men jeg klarte å få hun med Nå er det handle middag, lage den og spise den Har alle hatt en fin dag?
Sender dere litt solVeldig trist her og.. Savner sola
Tenkte samme tanken tidligere idagJeg skal ikke klage på varmen, ikke i det hele tatt...
Er bare fryktelig, fryktelig glad jeg ikke er gravid akkurat nå
Skal få mannen til å se skam Nå leste jeg mld fra Eskild LeeeerHva gjør dere ikveld da?
Ja da har du holdt på en stund Flink i allefallHehe. Av og til så njaa, 3 år kanskje?
Hvorfor tok det så lang tid?Da var jeg tilbake etter 5 timer med å hjelpe mormor til legen! Skal si hun er sta!! Men jeg klarte å få hun med Nå er det handle middag, lage den og spise den Har alle hatt en fin dag?
Beste unnskyldningen til å ta 2 slush på en dag joJeg skal ikke klage på varmen, ikke i det hele tatt...
Er bare fryktelig, fryktelig glad jeg ikke er gravid akkurat nå
Å nei!! Ikke noen koselig beskjed å fåFin start på mnd, uten noe jobb fra 15.august
Det var nydelig med en dusjHørtes digg uti grunn
Hurra for juniWow Juni allerede
Herregud så fort tiden går
Uff, forferdelig med badstuerom Vi har heldig vis solen på andre siden av soveromsvinduet på kveldenDet er det jo
Gruer meg til natta...god temperatur på soverommene her
Varmen kan være utmattende for både liten og storKjennes ut som kroppen har en innvendig temperatur på 80+ Jeg og den lille ligger på rommet da det er her det er mest lunt Ganske greit i og med at puppen er konstant i munn. Ikke greit å være liten i varmen
Så bra daGikk kjempe fint
Han var så flink og stolt!
Nei Men det er slik hver gang Hun er 87 år og veldig dårlig til beins, så hun freaker helt ut når hun hører hun må ut døra.. Men jeg klarte det Med litt god viljeVil hun ikke til legen?
Hva ble det til middag idag?
Å nei, så kjiptFin start på mnd, uten noe jobb fra 15.august
Så bra han er i gangGod kveld. Mini har omsider begynt å forstå at det går an å slippe taket, så nå prøver han seg å stå uten å støtte seg i noe. Håper han snart går uten støtte også, for jammen meg er han tung å bære på nå
Jada gjorde detGodt det de fikk du nytet sola idag?
Blir helt stresset av hvor fort det går!Ja, det kan du si altså. Trodde ikke det skulle gå så fort
Bare hyggeligTakk for det
Nei den var sååå kjipÅ nei!! Ikke noen koselig beskjed å få