Jeg skal ikke klage på varmen, ikke i det hele tatt...
Er bare fryktelig, fryktelig glad jeg ikke er gravid akkurat nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes digg uti grunnTitter innom fra varm veranda
5 åringen går berserk med hageslangen...
Sola har jeg sett uansett,vært ute det meste av dagenOverkommelig Tid til litt sol da. Om det ikke er trening for kB da?
Oj det var lengeDa var jeg tilbake etter 5 timer med å hjelpe mormor til legen! Skal si hun er sta!! Men jeg klarte å få hun med Nå er det handle middag, lage den og spise den Har alle hatt en fin dag?
Her dro kb På trening eller sånn samling for de som vil..Må få eldstemann klar for trening (om 15 minutter) så kommer jeg sterkere tilbake.
Mannen kom underveis i middagen på at han skal på et kurs og et på vei...
veldigSå snill hun er
ikke santDet er innstillingen sin Kommer lenger med positiv enn negativ
link tyggis, det er sånn tyggis som hjelper mot sureoppstøt love hearts skal og hjelpe melk kan gjøre det verreLink? Jeg Jar kjøpt love hearts Det skal vist hjelpe det å
det går så fint altså ble veldig glad for at vi kunne låne detSkulle bare mangle, babyen må jo sitte trygt.
Beklager jeg ikke fikk vasket det først.
Mente på jeg hadde gjort det, men så i morges at jeg husket feil
Her er det nå veldig varmt 25 igår og 20 idag! Men de melder lite dårligere frem mot helgenJuhuuu. Det er juni!
SOMMER. folkens. Ok. Værmeldingen er ikke helt der for meg, men det er juni.
Skravle ivei
Hva skjedd?Musemor reddet oss med bilstolen og er så evig takknemlig og glad for det dumt å legge ting der man ikke finner det
Jeg er både gravid og glad ELSKER sol og varme! Eneste som er litt slitsomt er om jeg må stå på kne på solsiden av en vegg å arbeide og det er helt vindstiltJeg skal ikke klage på varmen, ikke i det hele tatt...
Hun hadde forlagt nyfødt innlegget et litt for lurt sted og får låne vårtHva skjedd?
Fant ut at vi ikke fant nyfødtinnlegget og 25 dager til termin hun reddet oss 2-6 ukers bestillingstid + i butikkenHva skjedd?
Ja tar litt tid med hu mormor, ikke så bra til beins og er et ork for hun å dra til legen Men jeg lovet hun en kafé tur etterpåOj det var lenge
Å, ikke hørt om Skal definitivt prøves Melk skal jeg ikke drikke Hvordan har dagen vært?link tyggis, det er sånn tyggis som hjelper mot sureoppstøt love hearts skal og hjelpe melk kan gjøre det verre
Ja, du sier det ja Uke 25 og gleder meg til en sommer til med høygravidJeg skal ikke klage på varmen, ikke i det hele tatt...
Det hjelper der og da, men blir verre etterpå :/ vært på sommerfest i bhg med mamma, mormor, bestefar og mannen selvsagt N koste seg og vi hadde en super dag din da?Å, ikke hørt om Skal definitivt prøves Melk skal jeg ikke drikke Hvordan har dagen vært?