Juni - skravletråden

Jeg skal ikke klage på varmen, ikke i det hele tatt...
Er bare fryktelig, fryktelig glad jeg ikke er gravid akkurat nå :P

Må få eldstemann klar for trening (om 15 minutter) så kommer jeg sterkere tilbake.

Mannen kom underveis i middagen på at han skal på et kurs og et på vei...
Her dro kb På trening eller sånn samling for de som vil..

Link? Jeg Jar kjøpt love hearts ;) Det skal vist hjelpe det å :)
link tyggis, det er sånn tyggis som hjelper mot sureoppstøt :) love hearts skal og hjelpe :) melk kan gjøre det verre

Juhuuu. Det er juni!

SOMMER. folkens. Ok. Værmeldingen er ikke helt der for meg, men det er juni.
Skravle ivei
Her er det nå veldig varmt :) 25 igår og 20 idag! Men de melder lite dårligere frem mot helgen

Jeg skal ikke klage på varmen, ikke i det hele tatt...
Er bare fryktelig, fryktelig glad jeg ikke er gravid akkurat nå :P
Jeg er både gravid og glad :D ELSKER sol og varme! Eneste som er litt slitsomt er om jeg må stå på kne på solsiden av en vegg å arbeide og det er helt vindstilt :P
(Måtte det idag, å da rauk skoon ganske snart med tanke på at jeg hadde ullsokker på meg! :P)

Kjennes ut som kroppen har en innvendig temperatur på 80+ :-P Jeg og den lille ligger på rommet da det er her det er mest lunt :-) Ganske greit i og med at puppen er konstant i munn. Ikke greit å være liten i varmen :-)

Å, ikke hørt om :) Skal definitivt prøves ;) Melk skal jeg ikke drikke ;) Hvordan har dagen vært?
Det hjelper der og da, men blir verre etterpå :/ vært på sommerfest i bhg med mamma, mormor, bestefar og mannen selvsagt :D N koste seg og vi hadde en super dag :) din da? :)

Back
Topp