Juni - skravletråden

Hva gjør dere da? :) mannen er usosial siden han leser :p
Vi er spent på vekten til lillebror :) han blir perfekt uansett men alltid moro hvor store de er synes jeg :)

Juni! Hurra, en mnd nærmere juli-og bebis ♡

I går ble jeg overrasket med babyshower ♡
og i dag er jeg og tuppa hjemme siden det er planleggingsdag i bhg.
Så koselig med babyshower!:D
Kos dere hjemme idag!

Hva gjør dere da? :) mannen er usosial siden han leser :p
Vi er spent på vekten til lillebror :) han blir perfekt uansett men alltid moro hvor store de er synes jeg :)
Ligger på sofaen og ammer. Lille har akkurat sovet i vogna, mens jeg har sovet på sofaen. Rolig oppvåkning for begge å ligge sånn på sofaen. Kos♡

Hehe, ja det er spennende :) Jm hadde gjetta at mi skulle være 4000 til termin. Hun kom 7 dager over og var 4329 gram, så det passa jo bra :)

Ligger på sofaen og ammer. Lille har akkurat sovet i vogna, mens jeg har sovet på sofaen. Rolig oppvåkning for begge å ligge sånn på sofaen. Kos♡

Hehe, ja det er spennende :) Jm hadde gjetta at mi skulle være 4000 til termin. Hun kom 7 dager over og var 4329 gram, så det passa jo bra :)
Så koselig ❤️
Her sier de 3-4% over snittet men denne målingen viste nesten 30% så han sa at han har nok målt feil også lo vi alle sammen :p

Åjåj! Spennende tider. Hvordan er formen?
Tja, hva skal jeg si. Jeg har lav blodprosent og meget lite energi. Fikk litt påfyll av jern og ble litt bedre men blodprosenten vil ikke nok opp :/ bekkenet verker konstant og jeg er sikker på at hodet snart stikker ut mellom beina mine. Men ellers fint ;)

Back
Topp