Hva gjør dere da?
mannen er usosial siden han leser
Vi er spent på vekten til lillebror
han blir perfekt uansett men alltid moro hvor store de er synes jeg 
Vi er spent på vekten til lillebror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sola er heeer!!Endelig sommer
Dessverre ingen sol i dag:/
Så koselig med babyshower!Juni! Hurra, en mnd nærmere juli-og bebis ♡
I går ble jeg overrasket med babyshower ♡
og i dag er jeg og tuppa hjemme siden det er planleggingsdag i bhg.
Koselig å se deg tilbakeHeia juni og heia skravledamer!Godt å være tilbake igjen
![]()
Ska si ifra om tiden strekker tilJeg gjør dessverre ikke det:/
Du må si i fra om du vil strikke kjole til meg daskal betale for meg jeg
![]()
Det gjorde detHåper det gikk fint hos legen![]()
Send den hit daSola er heeer!!![]()
Du får gjøre detSka si ifra om tiden strekker til![]()
Kan sende litt så det ikke blir for mye herSavner litt solskinn her i nord og![]()
Jaa snille deg!Kan sende litt så det ikke blir for mye her![]()
Ligger på sofaen og ammer. Lille har akkurat sovet i vogna, mens jeg har sovet på sofaen. Rolig oppvåkning for begge å ligge sånn på sofaen. Kos♡Hva gjør dere da?mannen er usosial siden han leser
![]()
Vi er spent på vekten til lillebrorhan blir perfekt uansett men alltid moro hvor store de er synes jeg
![]()
Så koseligLigger på sofaen og ammer. Lille har akkurat sovet i vogna, mens jeg har sovet på sofaen. Rolig oppvåkning for begge å ligge sånn på sofaen. Kos♡
Hehe, ja det er spennendeJm hadde gjetta at mi skulle være 4000 til termin. Hun kom 7 dager over og var 4329 gram, så det passa jo bra
![]()
Det er braToppersjenta storkosa seg med de og jeg fikk gjort det jeg skulle hos legen
![]()
Det blir luksusLitt større leilighet med hele TO soverom![]()
Så fin altså! Og herlig farge ♡
Tja, hva skal jeg si. Jeg har lav blodprosent og meget lite energi. Fikk litt påfyll av jern og ble litt bedre men blodprosenten vil ikke nok opp :/ bekkenet verker konstant og jeg er sikker på at hodet snart stikker ut mellom beina mine. Men ellers fintÅjåj! Spennende tider. Hvordan er formen?
Takk snuppaSå fin altså! Og herlig farge ♡
Tida går alt for fort, snart er lille 9månederJuni allerede!Hvor blir månedene av?
Endelig sommerJuhuuu. Det er juni!
SOMMER. folkens. Ok. Værmeldingen er ikke helt der for meg, men det er juni.
Skravle ivei