Blir nok moro for hele gjengenDa er min yngste halvannet. Kan bli slitsomt, kan bli gøy. De to eldste har lyst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok moro for hele gjengenDa er min yngste halvannet. Kan bli slitsomt, kan bli gøy. De to eldste har lyst
Hehe føler det samme men er over 2 t sidenJa den går så alt for fort.. synes jeg nettopp har satt meg på tlf og det er jo egentlig for 1,5t siden
Har ingen planer om å forlate dereSå lenge du vil være her med oss, så får heller eventuelle premier være bonus
Har en sånn. De er kjekke. på varme dager dropper vi strømpebuksa og bruker kjolebodyen hellerNei men de er så søte hvis jeg får jente tenkte jeg å se etter bodykjole
Det er litt dårlig timing. Men begynner å bli litt trett her ogsåTrøtt.
Sovner nesten
Håper baby sovner fint igjenDer våkna babyen, gitt.
Pc forlates. Mobil blir med
Er litt det jeg tenker ogsåMen er jo mange flotte premier på topp 30. Men som du sier,er mest kos med hyggelige damer
Har viaplay, hbo og Netflix pluss nrk appen på tven. Så trenger ikke tvkanalerDa blir det verre
Så er det jo nok å dele i dag lagde jeg enda mer tok først for mye melkÅååja da så
Haha, da får du sende inn mannenNoen må gjerne skravle for meg. Må høre med mannen igjen
Kommer an på hva man vil få med seg også, så greit med to dager og ja det er greit å få med seg ting når det er på samme tidMan rekker ikke alt på en dag, for mange av dyrepresentasjonene mine ville se gikk samtidig.
Den må jo bli bedre en gang vi skal reise til svigermor i morgen. Så har litt pakking og planlegging med tanke på katten og ungene hennes. Må levere nøkkelen til de som skal passeDet håper jeg ogsp
Men de blir vell mer praktisk fremover når det blir masse gåing og ikke krabbingHar en sånn. De er kjekke. på varme dager dropper vi strømpebuksa og bruker kjolebodyen heller
Nettopp kommet hjem fra DyreparkenH
Hva gjør du i kveld? Hatt det kjekt på jobb?
Hihi.. koser oss i godt selskapHehe føler det samme men er over 2 t siden
Godt og høreHar ingen planer om å forlate dere
Mer godt å drikke daSå er det jo nok å dele i dag lagde jeg enda mer tok først for mye melk
Så kjipt... men sånn er det bare!Okey, status quo.
Jeg er på 21. plass, ca 40 innlegg bak 20. plass.
Teoretisk så kan jeg ta det igjen, men bekkenet har tatt natten og tror ikke jeg orker.
Får heller si neste gang..
Har skravlet bare på kos hele mnd egentlig. Men nå som jeg ligger der jeg ligger vil jeg jo holde på plassen minEr litt det jeg tenker også
Endelig hjemme igjenHjemme?