To-tre uker siden helga har hun sluppet taket helt og nærmest løper avgårde snur og henter ting og småløper med hendene over hodetHvor lenge har hun gått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To-tre uker siden helga har hun sluppet taket helt og nærmest løper avgårde snur og henter ting og småløper med hendene over hodetHvor lenge har hun gått?
Jeg fant Lego Dr. WhoLeker du og?
Er kjempegodtHørtes snadder ut
Det er det jaKoselig med gode venner
Eller temaer som Dr. WhoHehe... nei mange som liker lego... finnes jo skikkelig avanserte greier for voksne
Ikke kvalmende med så mye? Eller så godt at det går rett ned?Ble 2 glass til hver i dag
er sliten fordet da !Så bra
ja i knowWow! Så billig!
haha jaWow! Greit å være sliten etter å ha fått alt det såpass billig!
Jaaa. Sykt hekta på prettySprøtt hvor hekta man blir på en serie.
Hoho, du er nå morsom duJeg fant Lego Dr. Who
Det er ikke for barn, den en MIN!!!!!!!!
Har du 2?Og du er så heldig at du bare har en
Ja. Da flyr tiden bare avsted. Klokken har jo allerede passert 22Sant det
Ja jeg vetGod kveld
Den i Sandefjord? Mye du fikk shoppet da
God nattDa ble det kvelden her.. God natt
Ja veldig kjekt Men skjeldent plass :/Så snedig.. det skulle de hatt her i byen også
Kjedelig med lite nattesøvn. Er det minste som sover urolig?Ja... er ikke så mange innlegg igjen til jeg har nådd mitt mål når jeg har nådd det. Tar nok jeg også kveld. Men vi får se.. usikker på om jeg greier å holde meg våken til neste oppdatering. Hadde ikke mange timer søvn i natt.. blir sikkert ikke så mye i natt heller
Ja det er mange ulike temaer ogsåEller temaer som Dr. Who
Det var fint sagtVi får se.
Når det ikke er ferie jobber jeg fult og har 3 barn + mann.
Tenker litt at jeg har vunnet det jeg skal vinne, og er egentlig litt ferdig med den biten, og det gjør ikke så mye...
Veldig koselig å henge sammen med dere jentene her inne, men ikke sikker om jeg ønsker å konkurrere
Det er det om man vil få med seg alt Vi fikk ikke dratt innom nordiske dyrDet er sant en dag er for lite i hele parken..
Hehe er gøy når de går og skal gå mer enn krabbingTo-tre uker siden helga har hun sluppet taket helt og nærmest løper avgårde snur og henter ting og småløper med hendene over hodet
Nei.. frøkena sover med oss pga mye besøk. Og hun liker og ligge horisontalt i sengenKjedelig med lite nattesøvn. Er det minste som sover urolig?