Star wars fan du og?Da skulle han ha sett alt det eldsten har
Har egentlig litt lyst på noen av dem selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Star wars fan du og?Da skulle han ha sett alt det eldsten har
Har egentlig litt lyst på noen av dem selv
Bra det i det minsteKan bli litt for mye til tider, men er ikke så ille for tiden
hehe takker ! Håper det gir seg da, eller blir det en slitsom graviditetÅ ja!!!
Du har min dypeste sympati.
Glad jeg aldri skal drive med den ekstremsporten igjen
Jeg åTrøtt jeg kjenner jeg
Jeg har hatt en skål med M&M's stående i nærheten av meg i flere dager nesten uten og forsynt meg, og jeg elsker de.Klarer du å ha liggende uten å spise? Det kaller jeg viljestyrke
Nei.. bare til i morgen. Da reiser vi alle sammen. Vi skal til mormor på lørdag, alle sammenAha. Skal dere ha besøk lenge?
Jeg spiser bare sjokoladeterapi de er dyre og gode Oreo er dyrt til vanligHar aldri sett de på tilbud jeg men jeg spiser heller ikke kjeks så
Det har jeg vært i flere år, mannen ogsåStar wars fan du og?
Jeg klarer det innimellom. Men ikke ofte.Jeg har hatt en skål med M&M's stående i nærheten av meg i flere dager nesten uten og forsynt meg, og jeg elsker de.
Klare jeg, klarer hun
Jeg er ikke så fan av å spise oreokjeks alene spiser heller andre tingKlarer du å ha liggende uten å spise? Det kaller jeg viljestyrke
Hvor langt er du på vei nå?hehe takker ! Håper det gir seg da, eller blir det en slitsom graviditet
Jeg å
Takk. Håper det blir bedre i nattJeg og håper det du også
Er egentlig på veldig lavkarbo, men nå i ferien er jeg ikke like streng og tillater littJeg klarer det innimellom. Men ikke ofte.
Nei ikke ennåDa er det vel bare å gå og legge seg
Skikkelig familiehelg? Det hørtes koselig ut. (Eller slitsomt?)Nei.. bare til i morgen. Da reiser vi alle sammen. Vi skal til mormor på lørdag, alle sammen
Jeg elsker kjeks. Derfor spiser jeg det ikkeJeg spiser bare sjokoladeterapi de er dyre og gode Oreo er dyrt til vanlig
Da må du sovehehe takker ! Håper det gir seg da, eller blir det en slitsom graviditet
Jeg å
Ååh dasåDet har jeg vært i flere år, mannen også
Natt i natt og sov godt i natti nat, nattGod natt
Hvorfor ikke?Nei ikke ennå