Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg hadde ferieVi skal på hytta, besøke familie og være hjemme
OreomilkshakeHva lager du?
Det er kongebraJapp!
Ikke ferie i det hele tatt?Skulle ønske jeg hadde ferie
Deilig måte å tilbringe kvelden påSamme her
Nei tiden flyrTror nok det. Er jo ikke så mange timer igjen...
Ja... er ikke så mange innlegg igjen til jeg har nådd mitt mål når jeg har nådd det. Tar nok jeg også kveld. Men vi får se.. usikker på om jeg greier å holde meg våken til neste oppdatering. Hadde ikke mange timer søvn i natt.. blir sikkert ikke så mye i natt hellerGjør sikkert det da ja
Tidlig kvelden på deg daJeg er bare trøtt, ikke så ille som i dag men fortsatt trøtt
Enn der?
Da kan du ikke gi degRedd jeg ryker ut av topp 20 om jeg gir meg nå :/
Har ikke tv kanalerSer du på da?
Vet ikke helt enda. Finner vel en oppskrift. Må prøve noe med kylling tenkte jeg.Hva skal du lage da? i
Sov godtDa ble det kvelden her.. God natt
Men da blir det ca 3-4 glassTrenger man såå mye på en?:O
God nattDa ble det kvelden her.. God natt
God bedring til bekkenetOkey, status quo.
Jeg er på 21. plass, ca 40 innlegg bak 20. plass.
Teoretisk så kan jeg ta det igjen, men bekkenet har tatt natten og tror ikke jeg orker.
Får heller si neste gang..
Jeg må finne meg en paracet straks og komme meg i senga :/Ja... er ikke så mange innlegg igjen til jeg har nådd mitt mål når jeg har nådd det. Tar nok jeg også kveld. Men vi får se.. usikker på om jeg greier å holde meg våken til neste oppdatering. Hadde ikke mange timer søvn i natt.. blir sikkert ikke så mye i natt heller
Jeg skjønner deg godt. Neste gang kommer du sterkere tilbake
Kos deg med ferien
Vi får se.Neste gang
Ja den går så alt for fort.. synes jeg nettopp har satt meg på tlf og det er jo egentlig for 1,5t sidenNei tiden flyr