Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men de er så søte hvis jeg får jente tenkte jeg å se etter bodykjoleHehe mi har fire per dags dato. Og ikke de mest praktiske plaggene så brukes ikke ofte
Da blir det verreHar ikke tv kanaler
Nei er hjemme på dagtid med jenta mi inntill bhg starter 16 august. Så jobber jeg kvelder. Når mannen tar ferie, jobber jeg fullt. Men han har bare en uke sist i juli og så to siste uker i augustIkke ferie i det hele tatt?
Hehe, den ser jeg egentlig Vet ikke hvorfor de ikke legger det på Finn men Du vil nok finne en til sluttLegger de det på lukka grupper og ikke finn får det være
Orker ikke masse i feeden min pga en barnevogn, når jeg nekter å kjøpe før jeg personlig får sett den er det begrenset hvor jeg kan kjøpe en og denne butikken http://www.kopbarnvagn.se/
Er ca en time unna
Fins grenser for hvor viktig en emmaljunga vogn faktist er
Det er bedre å ha en, jaDet får han sikkert. Spørsmålet er bare som hva.. eller hvor.. det er bedre å ha en jobb enn å ikke ha...
Håper det gårHåper skravlinga avtar litt snart. Spent på om det holder helt inn for min del :/
Må ta hensyn til formen og den er elendigDa kan du ikke gi deg
Ja. Kjekt og komme seg litt... får håpe formen er bedre i morgenJeg må finne meg en paracet straks og komme meg i senga :/
Tusen takk, nå håper jeg virkelig det blir bedre snart.God bedring til bekkenet
Noen må gjerne skravle for meg. Må høre med mannen igjenHåper det går
Har du en oppskriftbok?Vet ikke helt enda. Finner vel en oppskrift. Må prøve noe med kylling tenkte jeg.
Åååja da såMen da blir det ca 3-4 glass
Det håper jeg ogspJa. Kjekt og komme seg litt... får håpe formen er bedre i morgen
Så gå og legg deg da vel, eller er mini våkn fremdeles?Trøtt.
Sovner nesten
Bruker du opp mobilen??Barn er lagt, men burde lade igjen snart
Hatt en fin dag?God ettermiddag søta
Så lenge du vil være her med oss, så får heller eventuelle premier være bonusVi får se.
Når det ikke er ferie jobber jeg fult og har 3 barn + mann.
Tenker litt at jeg har vunnet det jeg skal vinne, og er egentlig litt ferdig med den biten, og det gjør ikke så mye...
Veldig koselig å henge sammen med dere jentene her inne, men ikke sikker om jeg ønsker å konkurrere
Ja de må være det!!Ganske mange som er blinde!
Lurer på hvor barnet til de som sto ved siden av meg på lidl var jeg siden det tydelig var en arbeidsbil med to seter og ikke noe spesiell sikring for barn der!
Irriterende nå som jeg også har bekkenløsning og gjerne trenger de plassene, spesielt når jeg reiser med snuppa!
Men er jo mange flotte premier på topp 30. Men som du sier,er mest kos med hyggelige damerVi får se.
Når det ikke er ferie jobber jeg fult og har 3 barn + mann.
Tenker litt at jeg har vunnet det jeg skal vinne, og er egentlig litt ferdig med den biten, og det gjør ikke så mye...
Veldig koselig å henge sammen med dere jentene her inne, men ikke sikker om jeg ønsker å konkurrere