Juni - skravletråden

Trøtt.
Sovner nesten
 
Hehe mi har fire per dags dato. Og ikke de mest praktiske plaggene så brukes ikke ofte
Nei men de er så søte :) hvis jeg får jente tenkte jeg å se etter bodykjole :)
 
Ikke ferie i det hele tatt?
Nei:p er hjemme på dagtid med jenta mi inntill bhg starter 16 august. Så jobber jeg kvelder. Når mannen tar ferie, jobber jeg fullt. Men han har bare en uke sist i juli og så to siste uker i august
 
Legger de det på lukka grupper og ikke finn får det være :p
Orker ikke masse i feeden min pga en barnevogn, når jeg nekter å kjøpe før jeg personlig får sett den er det begrenset hvor jeg kan kjøpe en og denne butikken http://www.kopbarnvagn.se/
Er ca en time unna ;)
Fins grenser for hvor viktig en emmaljunga vogn faktist er :p
Hehe, den ser jeg egentlig ;) Vet ikke hvorfor de ikke legger det på Finn men:p Du vil nok finne en til slutt ;)
 
Jeg må finne meg en paracet straks og komme meg i senga :/
Ja. Kjekt og komme seg litt... får håpe formen er bedre i morgen
 
Vi får se.
Når det ikke er ferie jobber jeg fult og har 3 barn + mann.
Tenker litt at jeg har vunnet det jeg skal vinne, og er egentlig litt ferdig med den biten, og det gjør ikke så mye...
Veldig koselig å henge sammen med dere jentene her inne, men ikke sikker om jeg ønsker å konkurrere
Så lenge du vil være her med oss, så får heller eventuelle premier være bonus ;)
 
Ganske mange som er blinde!
Lurer på hvor barnet til de som sto ved siden av meg på lidl var jeg siden det tydelig var en arbeidsbil med to seter og ikke noe spesiell sikring for barn der!
Irriterende nå som jeg også har bekkenløsning og gjerne trenger de plassene, spesielt når jeg reiser med snuppa!
Ja de må være det!!
De er jo forbeholdt barnefamilier og mtp at mor kan være gravid med plager er jo derfor de er nærme døra :eek: ;)
 
Vi får se.
Når det ikke er ferie jobber jeg fult og har 3 barn + mann.
Tenker litt at jeg har vunnet det jeg skal vinne, og er egentlig litt ferdig med den biten, og det gjør ikke så mye...
Veldig koselig å henge sammen med dere jentene her inne, men ikke sikker om jeg ønsker å konkurrere
Men er jo mange flotte premier på topp 30. Men som du sier,er mest kos med hyggelige damer
 
Back
Topp