Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal definitivt tilbake neste sommerVi får vurdere det, kanskje neste sommer.
Det gjør det så absolutt
Jeg skal gjøre ingentingHva skal man finne på i kveld tro?
Jeg skal definitivt tilbake neste sommer![]()
Morgendagen blir tung hvis jeg er like dårlig som i dag:/Formen skal man jo ikke ignorere.
Som jeg sa, det er 1/20 eller 1/19 sjangs (har vi blitt klar på det punktet enda) på en leke.
Satser på topp ti skal gå daBra det da![]()
Så slitsomtEr dessverre veldig forkjøla
Har kun bevegd meg mellom seng og sofa i dag:/
Har ikke tid til å slappe av..hun tar innpå :/ men veldig tett lengre ned. Musemor må skravle
Det er jo litt kjipt å ikke se de også :/ gleder meg til å få litt mer tid sammen med hanFrem til han ble oppsagt var jo min sånn,på jobb hele tiden, fra vi dro om morgenen og gjerne til jeg var i seng på kvelden.
Da går det jo greitDet er det, men jeg har app. Og bruker den mens jeg ammer yngste i søvn en times tid hver kveld![]()
Hihi hvilken plass var du på?Alt for spennende altså![]()
Det er jo litt kjipt å ikke se de også :/ gleder meg til å få litt mer tid sammen med han
Rolig feriemåned daGreit det også![]()
Takk... skulle skravket mer tidligere i uka... men var borte så følte ikke at jeg kunne sitte på tlf hele denLykke til![]()
Mange som fikk lyst på toppremiene på slutten jaDet kommer seg jo litt etter litt når man prøver.. har ikke tid til å strikke så jeg. 9plassen tar innpå.. selv om jeg har på følelsen at det ikke er noe vits for 7 plasse vinner vogna
Morgendagen blir tung hvis jeg er like dårlig som i dag:/
Kjenner at feberen har økt på nå til kvelden også..
Det håper jeg du klarerSatser på topp ti skal gå da![]()
Det er planen min. Prøver å spise litt nå, for det har det vært lite av i dag:/Da synes jeg du bør legge deg, muligens ta noe paracet, og sove.