Mulig jeg må få mannen til å ta overIkke gi deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg må få mannen til å ta overIkke gi deg!
Jeg skal definitivt tilbake neste sommerVi får vurdere det, kanskje neste sommer.
Det gjør det så absolutt
Mulig det blir greit når kl passerer 24Okei. Her er det kamp
Jeg skal gjøre ingentingHva skal man finne på i kveld tro?
Jeg skal definitivt tilbake neste sommer
Morgendagen blir tung hvis jeg er like dårlig som i dag:/Formen skal man jo ikke ignorere.
Som jeg sa, det er 1/20 eller 1/19 sjangs (har vi blitt klar på det punktet enda) på en leke.
Satser på topp ti skal gå daBra det da
Så slitsomt masse god bedring!Er dessverre veldig forkjøla
Har kun bevegd meg mellom seng og sofa i dag:/
Har ikke tid til å slappe av.. hun tar innpå :/ men veldig tett lengre ned. Musemor må skravle
Det er jo litt kjipt å ikke se de også :/ gleder meg til å få litt mer tid sammen med hanFrem til han ble oppsagt var jo min sånn,på jobb hele tiden, fra vi dro om morgenen og gjerne til jeg var i seng på kvelden.
Da går det jo greitDet er det, men jeg har app. Og bruker den mens jeg ammer yngste i søvn en times tid hver kveld
Hihi hvilken plass var du på?Alt for spennende altså
Det er jo litt kjipt å ikke se de også :/ gleder meg til å få litt mer tid sammen med han
Rolig feriemåned daGreit det også
Takk... skulle skravket mer tidligere i uka... men var borte så følte ikke at jeg kunne sitte på tlf hele denLykke til
Mange som fikk lyst på toppremiene på slutten jaDet kommer seg jo litt etter litt når man prøver.. har ikke tid til å strikke så jeg. 9plassen tar innpå.. selv om jeg har på følelsen at det ikke er noe vits for 7 plasse vinner vogna
Morgendagen blir tung hvis jeg er like dårlig som i dag:/
Kjenner at feberen har økt på nå til kvelden også..
Det håper jeg du klarerSatser på topp ti skal gå da
Det er planen min. Prøver å spise litt nå, for det har det vært lite av i dag:/Da synes jeg du bør legge deg, muligens ta noe paracet, og sove.