Bedre enn meg i alle fallTja... litt.. kan ikke si jeg er kjempeflink enda.. men det blir helt ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre enn meg i alle fallTja... litt.. kan ikke si jeg er kjempeflink enda.. men det blir helt ok
Orange is the new black?Sprøtt hvor hekta man blir på en serie.
Formen sier sove
Har ikke tid til å slappe av.. hun tar innpå :/ men veldig tett lengre ned. Musemor må skravle
Det er min
Dette er din
Håper det blir bedre før dag 4Ja. Alltid verre dag to her :/ og natt til dag to. Slipper ikke tak før dag fire som regel.
Men dette er første syklus etter jeg tok ut spiral så spent å se egentlig
Vi feirer hjemme med familieselskap. Åtte kommer da noen er bortreist. Tre kaker og jeg lager en gryterett om folk vil ha annen mat og
Prinsesse sofia tema ikke noe stor greie. Svigermor har spesialbestilt kake. Så den er jeg spent på å se
Hehe, hadde vært koselig med tvillingparty daJa, full fest Glad det bare er en inni der
Så bra
Det gjør det så absoluttJa, altså. Krav i juli er vanskelig pga ferie
Men ingen krav er litt kjedelig også, krav SETTER opp tempoet her inne....
Okei. Her er det kampJa det kan jeg og det blir sikkert ikke før da sitter å venter på castle skal begynne
Skal gå her også, så lenge jeg tar turen innom. Det er en forutsetning
Det skjønner jeg godtHåper jeg også. Lei nå
Jeg ligger paddeflat i sofaen. Helt deiligDet er godt
Og tomme skap?Alene hjemme med syk mini og cravings på noe godt:-/
Gjør ikke det. Hadde mer håpet at jeg var garantert safe:/Tror du er relativt safe. men det vet vi vel ikke før etter midtnatt
Åja... min man er på jobb hele tiden... men fra august blir det 1 uke av og 1 på så da får jeg sett han litt
Lykke tilHar ikke tid til å slappe av.. hun tar innpå :/ men veldig tett lengre ned. Musemor må skravle
Barn er lagt, men burde lade igjen snartHåper du er i mål med begge deler
Det kommer seg jo litt etter litt når man prøver.. har ikke tid til å strikke så jeg. 9plassen tar innpå.. selv om jeg har på følelsen at det ikke er noe vits for 7 plasse vinner vognaBedre enn meg i alle fall
Ja det er artig for henneHåper det
Og greit hun får seg noen opplevelser selvom jeg fysisk ikke kan være med
Ble akutt ks og prematur sist barn.morkakeløsningSånn jeg har det nå så er det greit å slippe overtid men vil ikke han skal komme altfor tidlig heller
Gjør ikke det. Hadde mer håpet at jeg var garantert safe:/