Juni - skravletråden

Topp 100 er lett, tenker jeg. Har vel ikke være ute av den en eneste mnd jeg har vært aktiv på bv
Skal gå her også, så lenge jeg tar turen innom. Det er en forutsetning :p
 
Vet ikke helt enda. Har ikke sett på oppdateringen enda... så vet ikke hvor mye de under skravler :/ var knapt 100 innlegg mellom så føler ikke det er trygt nok
6062bbaaae0ba845d9033c86028581c4


Det er min

Dette er din
3766d66523366f9e11e6c02bcd2a22f1
 
Så verre dag nr 2? :( jeg hadde kun første dagen og så ingenting. Lykke til på timen :)

Hvordan skal du feire? Hvem kommer? Får hun kake? :p
Ja. Alltid verre dag to her :/ og natt til dag to. Slipper ikke tak før dag fire som regel.

Men dette er første syklus etter jeg tok ut spiral så spent å se egentlig

Vi feirer hjemme med familieselskap. Åtte kommer da noen er bortreist. Tre kaker og jeg lager en gryterett om folk vil ha annen mat og

Prinsesse sofia tema ;) ikke noe stor greie. Svigermor har spesialbestilt kake. Så den er jeg spent på å se :)
 
Håper du holder deg innafor

Ikke krise om jeg ikke gjør det

Det er bare en leke.

En 1/20 eller 1/19 sjangse for å vinne en leke. Som vel og merke ungene ville digget. Noen av dem i mange år. Men fortsatt 19/20 eller 18/19 sjangse for ikke. Så, ja. havner jeg utenfor så gjør jeg det
 
Takk vakre du ♡
Så du snappen om blomstene? De var fra henne som takk for at vi er så snille med henne :)
Jaa. Så snilt av henne og gi dere en slik gave da :) noe har dere virkelig gjort rett ;)
 
Men da gir du deg ikke :) ikke lenge igjen av mnd nå :)

Men noen av oss kan finne på å bli trøtte og sovne før midtnatt.

Selv om det teoretisk sett er min sovemorgen i morgen, vi innførte annenhver morgen med yngste for et par dager siden, men i dag var det vel og merke mannen sovedag, men han sov på gulvet til mellomste.... (og selv sovemorgen må jeg jo amme da)
 
Back
Topp