Nei ikke akkuratEr vel ikke i toppen spenninga er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke akkuratEr vel ikke i toppen spenninga er
Sånn jeg har det nå så er det greit å slippe overtid men vil ikke han skal komme altfor tidlig hellerJeg er nok rar jeg da. Drømmer om å få gå overtid neste gang
Er det akkurat nå jaMer enn nok å svare på her...
Greit det da
Kanskje jeg kan klare en plass på lista da.
Greit det ogspNei ikke akkurat
Håper du holder deg innaforJa, det er jo veldig spennende i det området på lista jeg ligger. Enn så lenge innafor, nå får vi se hva som skjer de siste timene i juni
Det er litt kjedelig u grunn18 plass nå
Men vips så kom juli ut og da har jeg som vanlig egentlig nesten glemt juni og lagt fokuset over på "jatakk, juli!!!"
Det er ingen krav, hvilket er behagelig i juli, men det betyr også at det er 100 om beinet på å vinne premiene da....
Vet ikke helt enda. Har ikke sett på oppdateringen enda... så vet ikke hvor mye de under skravler :/ var knapt 100 innlegg mellom så føler ikke det er trygt nokdet var min også. Men kan vi det?
Blir son når man først setter seg nedPrøvd meg på litt husarbeid, men vi har egentlig sett alt for mye på TV.
Tross ferie, så kan det gåDet skal vi klare
Midnatt nesten da :/
Helt greit kjenner jegGreit det ogsp
Jeg synes det er fint skal ta bilde å legge ut når jeg er ferdig. Men med min fart, så kan det bli en stund tilHørtes fint ut
Da må du slappe avFormen er ikke veldig bra, så usikker på hvor mye mer jeg klarer her:/
Ja det kan jegDu kan jo lage i helgen som ekstra kos
Ganske tettLangt ned til 20?
Holder stand på femteHvordan gikk det?
Ja, skummelt i grunn. Planer for helga da?Blir son når man først setter seg ned
Blir spennende å se resultatetJeg synes det er fint skal ta bilde å legge ut når jeg er ferdig. Men med min fart, så kan det bli en stund til
Ja det kan jeg joDu får prøve