Men rester er aldri feil
Og kake er der mer rester av
Og egentlig hadde vi invitert gjester i dag, som vi utsatte til helga i plan om at feberjenta skal bli feberfri, så da "må" vi lage ny kake...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men rester er aldri feil
Sitter under et pledd og fryser :/Da må du slappe av
Bra innstillingJa det kan jeg jo
Det må jeg prøveBlander bare vaniljeis, oreokjeks og melk i blenderen har ikke noen mål men det går mye is, bruker kanskje bare 3-4 oreokjeks
Bra det daHolder stand på femte
Tross ferie, så kan det gå
Så kjipt å ikke se de.. mannen jobber mye her også for tiden. Ser han kanskje 4t iløpet av dagen om jeg er heldigVel, hadde det vært opp til ham ble det sikkert det, men siden det er sammen med andre regner jeg emd at de gir seg sånn om en times tid. (Men så jobber han sikkert videre til etter midtnatt)
Så detDet har den
Ah dåtten på 20 ja, hun kan jo skravle fortGanske tett
Lurer på hvor lenge jeg må holde koken for å klare det..Ganske tett
Kokt egg og kakaoHva skal du spise?
Ikke egentlig, syns det er deilig å ikke ha planer duda?Ja, skummelt i grunn. Planer for helga da?
Min et jo hjemme hele dagen, arbeidsledig. (dette er et verv i idrettslaget)Så kjipt å ikke se de.. mannen jobber mye her også for tiden. Ser han kanskje 4t iløpet av dagen om jeg er heldig
Så ingen kravLeste ikke veldig nøye. Var det krav denne gangen også?
Spent på hvordan den blir til sluttBlir spennende å se resultatet
Alt for spennende altsåSå det
Greit det ogsåSå ingen krav
Har du strikket mye før?Spent på hvordan den blir til slutt
Kan jo ikke gjøre annet får se om vi får kombinert litt strikking også.. men vet ikke om det blir i dagBra innstilling
Men da gir du deg ikke ikke lenge igjen av mnd nåRedd jeg ryker ut av topp 20 om jeg gir meg nå :/