Takk for detSå slitsomt masse god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detSå slitsomt masse god bedring!
Da blir det topp 30 på henne :/ tror nok det blir topp 10 på meg, men om jeg blir nr 8 eller 9 er uvvist. Kjedelig å miste nr 8 om det er den som vinner, men har enn følelse på at nr 7 vinner. Men ikke sikkert den følelsen stemmerMusemor var visst forpliktet til sosialt liv irl....
Hehe nei jeg og kunne skravlet mer men nettbrette lever sitt eget liv men håper jo jeg slipper å rykke ned selvTakk... skulle skravket mer tidligere i uka... men var borte så følte ikke at jeg kunne sitte på tlf hele den
Nr 17, men det var tett bakover..Hihi hvilken plass var du på?
Stor bragd.Oi, det er godt gjort.
Den siste av mine oldreforeldre døde da jeg var 6-7 år
Min farmor er oldemor til.... 13, snart 14 da. Den eldste er vel et par og 20 så hun kan jo rekke å bli tippoldemor også
Passer meg braRolig feriemåned da
Høres egentlig farlig godt utGjør det så er det bare å smake underveis
Ja, jeg fikk vår gratis mot henting og en madrass på ikea koster ikke allverdenJa er det. Og sprinkelseng trenger man jo ikke kjøpe ny når de nærmest blir kasta på enn på finn
Ja det er veldig kjekt. Men det blir i fra august... nå de 3 neste ukene har han vakt 24/7En balanse er jo greit... en jobb, inntekt, men også tid til familien.
Håper hun sovner fort igjenDer våkna babyen, gitt.
Pc forlates. Mobil blir med
Høres ut som en planDet er det. Kan jobsette mannen i maling senere
Det er sant. Kan blir meeeget rolig her til tider daJa, altså. Krav i juli er vanskelig pga ferie
Men ingen krav er litt kjedelig også, krav SETTER opp tempoet her inne....
Sukkerspinnskjørt til MJHva strikker du?
Men "noen" skravler alltid da....;-)Det er sant. Kan blir meeeget rolig her til tider da
Ja har ikke tid til å miste skravle minutter nå. Er fryktelig spennende når neste oppdatering kommerDer våkna babyen, gitt.
Pc forlates. Mobil blir med
Sant. Men gøy å være med i trekningenIkke krise om jeg ikke gjør det
Det er bare en leke.
En 1/20 eller 1/19 sjangse for å vinne en leke. Som vel og merke ungene ville digget. Noen av dem i mange år. Men fortsatt 19/20 eller 18/19 sjangse for ikke. Så, ja. havner jeg utenfor så gjør jeg det
Den er det fare får at du får dilla på den og lager den regelmessigHøres egentlig farlig godt ut
Ammes. Jeg har nå mobil med dempet lys og av lyd jeg....Håper hun sovner fort igjen
Ja... men tror det blir hardt for de under 10 og komme opp dit. Men ble veldig rift om topp 20Mange som fikk lyst på toppremiene på slutten ja