August blir bra daJa det er veldig kjekt. Men det blir i fra august... nå de 3 neste ukene har han vakt 24/7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
August blir bra daJa det er veldig kjekt. Men det blir i fra august... nå de 3 neste ukene har han vakt 24/7
Så helt tyst blir det ikkeMen "noen" skravler alltid da....;-)
Da regner jeg med hun sover godt etter litt matAmmes. Jeg har nå mobil med dempet lys og av lyd jeg....
Det tror jeg nok. Du har jo en god del innlegg å gå påHehe nei jeg og kunne skravlet mer men nettbrette lever sitt eget liv men håper jo jeg slipper å rykke ned selv
Dessverre så ble det sånn :/Ja... men tror det blir hardt for de under 10 og komme opp dit. Men ble veldig rift om topp 20
Håper og det ,Håper det blir bedre før dag 4
Høres jo bra ut
Hvilken plass som vinner har jeg ingen formening om.Da blir det topp 30 på henne :/ tror nok det blir topp 10 på meg, men om jeg blir nr 8 eller 9 er uvvist. Kjedelig å miste nr 8 om det er den som vinner, men har enn følelse på at nr 7 vinner. Men ikke sikkert den følelsen stemmer
Neste oppdatering blir lenge etter jeg sovner :/Ja har ikke tid til å miste skravle minutter nå. Er fryktelig spennende når neste oppdatering kommer
Ja tror jeg må gå for den. Fikk oppstartsdato på mini i bhg i dag. 8.8 skal hun starte.. så blir ikke lenge tilHøres ut som en plan
Hoho tror du han hadde klart å henge med?Mulig jeg må få mannen til å ta over
Det har ikke jeg heller..Hvilken plass som vinner har jeg ingen formening om.
Så lenge jeg er kvalifisert er jeg fornøyd
Ja kanskje men er vell mulig å ta igjenDet tror jeg nok. Du har jo en god del innlegg å gå på
Ja.. men greit å ha noe å glede seg tilAugust blir bra da
Tja, kunne vel blitt vanskelig i dette tempoHoho tror du han hadde klart å henge med?
Skal hun ha på seg noe fint?Håper og det ,
Gjør det nokVi får se om det ikke kommer krav igjen i august
Ja da får vi bare skravle det vi kan og håpe det holderDessverre så ble det sånn :/
Muligens jeg også, men jeg nattammer....Neste oppdatering blir lenge etter jeg sovner :/
Det gjør jeg også, dog uten telefonMuligens jeg også, men jeg nattammer....
Det er det.Ja.. men greit å ha noe å glede seg til