Takk takkDet håper jeg du klarer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkDet håper jeg du klarer
Vi har jo like stor sjanse som alle andreHvilken plass som vinner har jeg ingen formening om.
Så lenge jeg er kvalifisert er jeg fornøyd
Må gjøre detJa da får vi bare skravle det vi kan og håpe det holder
Regner jeg også medGjør det nok
Ja. Men tvilsomt. Har ikke sett de nærmest deg her inne i kveldJa kanskje men er vell mulig å ta igjen
Skravla påNr 17, men det var tett bakover..
Tar du ferie da?Passer meg bra
Det får han sikkert. Spørsmålet er bare som hva.. eller hvor.. det er bedre å ha en jobb enn å ikke ha...Det er det.
Bare håper mannen får jobb snart...
Det blir bare noen minutter til..Skravla på
Det gjør jegTar du ferie da?
Hehe jeg er nok en av de tipper jegMen "noen" skravler alltid da....;-)
Ikke sant. Lurt å ikke kjøpe stor boks is daDen er det fare får at du får dilla på den og lager den regelmessig
Ja hun har vell ikke vært så mye på neiJa. Men tvilsomt. Har ikke sett de nærmest deg her inne i kveld
Du var ikke så langt fremmom 20 plassen. Ikke mer enn at man kan skravle seg fremMå gjøre det
Hun har en del å gå på meg også.. så tror hun er safeJa hun har vell ikke vært så mye på nei
Haha. Portugal kampen?Tja, kunne vel blitt vanskelig i dette tempo
Spesielt når han ser kamp også.
Akkurat det som er problemet . Jeg logger straks av og resten holder på i godt over 2 t til :/Du var ikke så langt fremmom 20 plassen. Ikke mer enn at man kan skravle seg frem
Godt å høreJeg følger med selv om jeg ikke skriver
Stemmer detHaha. Portugal kampen?
Koselig med gode vennerDa har kompisen til kb dratt hjem, de har vært dammen siden 11 i dag