Ja, eller den gjør det ikke noe bedreÅåh er vel astmaen som gjør det eller?:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, eller den gjør det ikke noe bedreÅåh er vel astmaen som gjør det eller?:/
TakkLykke til
Det er lov å håpeOi, ja da får du kose deg frem til ferien Håpe på pent vær også!
Den var på 2 timer men tror det blir en til idagGod morgen hvor lang var gårsdagens dupp?
Nå er det sommerferie på treningen meeen vi har sett på en episode av Kardashian omg, det er det drama med Rob og at han har forlova seg, kaos som vanlig. "We don't care" haha joo det gjør dere for det må tas opp hele tidenGod morgen Hørtes fantastisk godt ut
Bare å ta hun med på trening det
Vi fikk masse forskjellig, kylling, ris og en veldig god desseret med veldig funky kombinasjon. Det var kefir, rømme og fløte med kokos og cous cous sykt diggDet hørtes spennende ut! Hva var det dere fikk?
Det var sykt godt alt er snart på plass sa han så da er det bare å se etter en foos truck i oslo områder som heter soul foodSå bra dere likte maten
Nei,12 dager til termin. WohooMasse lykke til Ikke lenge igjen nå
Takk snuppa, var inne hele 10 minutterLykke til søta
God morgenGod morgen
Det var ikke lengeTakk snuppa, var inne hele 10 minutter
Ja det var veldig koselig med mor-datter tid <3Høres ut som ei koselig helg
Så er bilde av dere i bryllup ja,så pene
Det hender seg at det er godt med litt tid borte her fra har vært lite tid her inne selv i helgen, bare nå og da.
Ingen fødsel, desverre skal på sykehuset på kontroll i morgen,da vet jeg forhåpentligvis litt mer hva som skjer
Jaja, da får dere gå vanlig trilleturer daNå er det sommerferie på treningen meeen vi har sett på en episode av Kardashian omg, det er det drama med Rob og at han har forlova seg, kaos som vanlig. "We don't care" haha joo det gjør dere for det må tas opp hele tiden
Hurra for det Du har 12 dager, jeg har 12 ukerNei,12 dager til termin. Wohoo
Går ikke så mye trilleturer på kvelden hjemme hun hater vogna når vi er hjemme frem og tilbake til butikken er innaforJaja, da får dere gå vanlig trilleturer da
OMG Nei de bryr seg ikke Så to episoder i går (noe å ta igjen, og sikkert gamle) Var bursdagen til Kris som Scott hadde fixa, omg han kan ikke være go i huet Og tyveri i butikken (så obvious!!) Og hun var så snill mot de ansatte
Oi, hørtes ut som meg da jeg var litenGår ikke så mye trilleturer på kvelden hjemme hun hater vogna når vi er hjemme frem og tilbake til butikken er innafor
Haha, greit å være tidlig uteMin samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotografering og plassering på dåp haha
God dagGod morgen dere vi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i går spennende å se om hun gjør det idag også