Juni - skravletråden

God morgen :) Hørtes fantastisk godt ut :)
Bare å ta hun med på trening det ;):p
Nå er det sommerferie på treningen :p meeen vi har sett på en episode av Kardashian :) omg, det er det drama med Rob og at han har forlova seg, kaos som vanlig. "We don't care" haha joo det gjør dere for det må tas opp hele tiden :p

Jeg ligger på sofaen og ser tv. Skal strikke litt også gjøre litt her hjemme etterhvert. Niesen min kommer og vasket gulvene om en times tid. Hurra :)

Høres ut som ei koselig helg:)
Så er bilde av dere i bryllup ja,så pene :)
Det hender seg at det er godt med litt tid borte her fra ;) har vært lite tid her inne selv i helgen, bare nå og da.
Ingen fødsel, desverre :p skal på sykehuset på kontroll i morgen,da vet jeg forhåpentligvis litt mer hva som skjer:)
Ja det var veldig koselig med mor-datter tid <3
Jo takk :D Bena var slitne, det skal sies :p Var ei til i bryllupet som også var gravid ;) Tror hun var lenger enn meg ;)
Ja det blir litt sånn, av og på, var innom for å gratulere med dagen og så ut igjen :p Var dere på hotell i helgen?

Så bra du skal på kontroll ;) Blir spennende å se hvordan hun ligger an;)

Nå er det sommerferie på treningen :p meeen vi har sett på en episode av Kardashian :) omg, det er det drama med Rob og at han har forlova seg, kaos som vanlig. "We don't care" haha joo det gjør dere for det må tas opp hele tiden :p
Jaja, da får dere gå vanlig trilleturer da ;)
OMG :o Nei de bryr seg ikke :p Så to episoder i går (noe å ta igjen, og sikkert gamle) Var bursdagen til Kris som Scott hadde fixa, omg han kan ikke være go i huet :p Og tyveri i butikken (så obvious!!) Og hun var så snill mot de ansatte :o

Jaja, da får dere gå vanlig trilleturer da ;)
OMG :o Nei de bryr seg ikke :p Så to episoder i går (noe å ta igjen, og sikkert gamle) Var bursdagen til Kris som Scott hadde fixa, omg han kan ikke være go i huet :p Og tyveri i butikken (så obvious!!) Og hun var så snill mot de ansatte :o
Går ikke så mye trilleturer på kvelden hjemme :) hun hater vogna når vi er hjemme :p frem og tilbake til butikken er innafor :p

Min samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotografering :p og plassering på dåp :p haha
Haha, greit å være tidlig ute:P

God morgen dere :) vi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food :) det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i går :) spennende å se om hun gjør det idag også :D
God dag:D
Hva er planen idag da?

Back
Topp