Juni - skravletråden

Best i test festet med isofix :) hun har ønsket seg ny stol lenge (alle rundt henne har vettu ;) )
Men hun har vært litt for kort syns jeg og alt for lett, men nå har hun nådd vekten, så vi tenkte hun skulle få den i storesøster gave :)
5008b09e2be016a4f9da95014e4276b8
Så fancy flott stol:D
Nå blir hun glad!

Ja det var veldig koselig med mor-datter tid <3
Jo takk :D Bena var slitne, det skal sies :p Var ei til i bryllupet som også var gravid ;) Tror hun var lenger enn meg ;)
Ja det blir litt sånn, av og på, var innom for å gratulere med dagen og så ut igjen :p Var dere på hotell i helgen?

Så bra du skal på kontroll ;) Blir spennende å se hvordan hun ligger an;)
Ja, vi var en tur på hotell fra fredag til lørdag. Ute og spiste og var bare kjærester ♡ .

Håper litt på at de setter meg i gang. Selv om jeg så klart ønsker at det startet selv så er jeg så sliten og utmattet at jeg må vel bare forstå at det er vel best å føde under kontrollerte former..

Ja, vi var en tur på hotell fra fredag til lørdag. Ute og spiste og var bare kjærester ♡ .

Håper litt på at de setter meg i gang. Selv om jeg så klart ønsker at det startet selv så er jeg så sliten og utmattet at jeg må vel bare forstå at det er vel best å føde under kontrollerte former..
Så koselig :) Greit med en tur før nr 2 kommer ;)

Ja det skjønner jeg egentlig veldig godt at du vil..
De vet vel hva som er best for deg? Har du funnet ut av hvilken smertelindring du kommer til å bruke?

Oi, hørtes ut som meg da jeg var liten :p
Da blir det ikke lett med trilletur :p
Ååh shit! Så bilder fra Kanye West sin nye musikk video. Kjendis orgie joo :o haha! Hva skjeeer a. Det var ikke de ekte kjendisene (mener jeg å ha lest) bortsett fra Kim og Kanye. Haha syk video. Men jeg digger Kanye ;)

God dag:D
Hva er planen idag da?
Idag så må vi desverre på ikea! Fikk sms av mannen "vi MÅ på ikea" også sånn oppgitt smiley :p
Vi må kjøpe barnestol for svigermor og litt andre ting :p hadde håpet at denne ikea turen hadde gått i glemmeboka :p

Hva med deg? Har du ferie nå?

Back
Topp