Nei, trengte ikke lenger siden jeg allerede skal på sykehuset i morgenDet var ikke lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, trengte ikke lenger siden jeg allerede skal på sykehuset i morgenDet var ikke lenge
Flagget er heist og alle er happyEndelig, hurra
Så fancy flott stolBest i test festet med isofix hun har ønsket seg ny stol lenge (alle rundt henne har vettu )
Men hun har vært litt for kort syns jeg og alt for lett, men nå har hun nådd vekten, så vi tenkte hun skulle få den i storesøster gave
Ja, vi var en tur på hotell fra fredag til lørdag. Ute og spiste og var bare kjærester ♡ .Ja det var veldig koselig med mor-datter tid <3
Jo takk Bena var slitne, det skal sies Var ei til i bryllupet som også var gravid Tror hun var lenger enn meg
Ja det blir litt sånn, av og på, var innom for å gratulere med dagen og så ut igjen Var dere på hotell i helgen?
Så bra du skal på kontroll Blir spennende å se hvordan hun ligger an
Snart har jeg en bebis som spiser mat og du en nyfødt ♡Hurra for det Du har 12 dager, jeg har 12 uker
Bra du blir fulgt oppJordmor time igjen i dag. De ønsker å følge meg minst en gang i uken.
Sykehuset i morgen.
Ja, det skjønner jeg jaFlagget er heist og alle er happy
Regner med det blir happy-dance rundt bilenSå fancy flott stol
Nå blir hun glad!
Rydde litt og gå tur med hunden før jeg henter i bhgGod morgen
Planer for dagen?
Snill hun niesen din altså Hva strikker du på?Jeg ligger på sofaen og ser tv. Skal strikke litt også gjøre litt her hjemme etterhvert. Niesen min kommer og vasket gulvene om en times tid. Hurra
Så koselig Greit med en tur før nr 2 kommerJa, vi var en tur på hotell fra fredag til lørdag. Ute og spiste og var bare kjærester ♡ .
Håper litt på at de setter meg i gang. Selv om jeg så klart ønsker at det startet selv så er jeg så sliten og utmattet at jeg må vel bare forstå at det er vel best å føde under kontrollerte former..
Ja det er så rart å tenke det der Kjøpte noen klær brukt på en FB side jeg er med i.. Da var jeg 12 uker på vei, og hennes babis da var 12 uker Ble født når vår ble unnfangetSnart har jeg en bebis som spiser mat og du en nyfødt ♡
Ååh shit! Så bilder fra Kanye West sin nye musikk video. Kjendis orgie joo haha! Hva skjeeer a. Det var ikke de ekte kjendisene (mener jeg å ha lest) bortsett fra Kim og Kanye. Haha syk video. Men jeg digger KanyeOi, hørtes ut som meg da jeg var liten
Da blir det ikke lett med trilletur
Idag så må vi desverre på ikea! Fikk sms av mannen "vi MÅ på ikea" også sånn oppgitt smileyGod dag
Hva er planen idag da?
Sysselsatt med andre ordLuker ugress ,spar opp gårdsplassen er vel mer riktig..
Den må jeg se, hva heter den?Ååh shit! Så bilder fra Kanye West sin nye musikk video. Kjendis orgie joo haha! Hva skjeeer a. Det var ikke de ekte kjendisene (mener jeg å ha lest) bortsett fra Kim og Kanye. Haha syk video. Men jeg digger Kanye
Sånn å forståNei, trengte ikke lenger siden jeg allerede skal på sykehuset i morgen
De neste 3 ukeneSysselsatt med andre ord
Finner ikke videon på youtube innholdet er vel upassende antar jeg. Men google "Kanye west famous music video"Den må jeg se, hva heter den?
Hvil mens du har sjansenTakk
Ja nå som jeg er sykmeldt får jeg bare ta utnytte av det