God tid ja om det ikke er lang ventetid på vognene da15 oktober så har god tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tid ja om det ikke er lang ventetid på vognene da15 oktober så har god tid
Nei gjør nok ikke det. Astma er dritt :/Ja, eller den gjør det ikke noe bedre
Alt gikk bra?Takk
Var bare en vanlig sjekk, urin, BP og leie
Hehe, viktig å ha noe å drive med frem til ferien Får ikke hjelp da, noen av barna?De neste 3 ukene
Haha Denne må jeg finneFinner ikke videon på youtube innholdet er vel upassende antar jeg. Men google "Kanye west famous music video"
Herregud Cathlyn Jenner er med også jo.
Nei, fikk jo ikke detAltfor tidlig
Fikk ikke sove mange timene du da eller?
Jeg ååå! Hahah! Kanye er one sick person ass haha! Si ifra hvis du finner videon. Jeg må se.Haha Denne må jeg finne
Vurderer om jeg skal prøve å få besøkt mamma. Optimistiske tegn på at ting går bedre nå, så jeg håper på gode nyheter etter dagens legevisitt. Så får vi se hva jeg får tilGod tidlig morgen
Dagens planer?
Skal si ifra Vi får detektivereJeg ååå! Hahah! Kanye er one sick person ass haha! Si ifra hvis du finner videon. Jeg må se.
Joda han skal hjelpe til men skal få slippe de som sitter med røttene langt nedHehe, viktig å ha noe å drive med frem til ferien Får ikke hjelp da, noen av barna?
Haha og Valdres er jo ikke langt unna FollebuTypisk!!
Kunne lagt til rødhåret også så kanskje de ikke hadde turt å ta noe i frykt for en kommende tornado
God dagGod morgen alle damer
Vil starte med å si at jeg har savnet dere her inne i helgen (litt asbtinens tilstander for ikke å gå inn..meen...)
Håper alle har hatt en fin og innholdsrik helg Gleder meg til å høre hva dere har gjort, og ikke gjort da
Har bevisst lagt fra meg mobil og BV for å være med jenta mi som har vært litt lei seg for at mamma ikke har vært så mye med hun Så da ble det en helg med masse fokus på bare hun
Var i bryllup hele lørdagen Kjempe koselig!! Og i går så sov jeg nesten hele dagen med bena høyt fordi jeg hadde hovne ben
God dagGod morgen damer håper dere har en fantastisk morgen
Jeg har funnet senga igjen etter å ha fått mann og barn på jobb og bhg
Du kan ikke forestille deg hvor glad jeg er nåHurra for det
Deilig med hjelpJeg ligger på sofaen og ser tv. Skal strikke litt også gjøre litt her hjemme etterhvert. Niesen min kommer og vasket gulvene om en times tid. Hurra
Danser du på stua nåDu kan ikke forestille deg hvor glad jeg er nå
Luker ugressHva gjør dere idag?
Bra det da Lurt at du tar de som har litt røtter Får opp alt..Joda han skal hjelpe til men skal få slippe de som sitter med røttene langt ned
Tenkt på deg vettu Ja hvordan gikk det "strand" selskapet? Og ble han glad for sykkelen?God dag
Sikkert deilig for både deg og snuppa med mye tid sammen
Vi har hatt barneselskap i helgen, og i dag reiste ENDELIG svigers hjem igjen