Bedre enn at du vaskerJa, hun får betalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre enn at du vaskerJa, hun får betalt
Leker med LJStrikker og ser saving hope
Du da?
Ikke jeg hellerSkjønner ikke hvor det kommer fra til tider heller
jaa nå går hun mer og mer, og lengre distanser. Så flinkAv at hun går? Hun er så herlig ♡
Å dit må dere dra en gang Kjempe fint Vi var der i fjor!Ja vi hadde egentlig planer om en weekend tur til Amsterdam, men vi får prøve igjen til neste år
Nei, sålangt ingen smertelindring. Har tenkt litt på disse tens greiene, siden jeg ikke får epidural og lystgass ikke er tilgjengelig på sykehuset her lenger:/ men målet er vann og risposer.
Ja det er veldig rart for disse små å skjønne De har jo ikke mye tidsperspektiv heller, som N sier er det så leeenge til han kommer Har du en søster til?Hehe, rart å tenke på når det er sånn
Søsteren min har termin 1 november og MJ syns det er veldig vanskelig å skjønne at de ikke kommer samtidig bebisene.
Ser du veldig mye søtt?Tror lommeboka mi er glad for at jeg ikke har små barn nå
N gleder seg til å matche lillebrorJa, de var så søte!
Hun er flink til å jobbe
Å mye fint å se? Av sommerklær...Tror lommeboka mi er glad for at jeg ikke har små barn nå
Ja veldigÅååå! Så koselig med kattunger.
Har kommet 6 søte småHvordan har det gått i natt?
Det ble 6 stk så litt flere enn til degSå kos, ble det mange?
Den har vi også... så fornøydBest i test festet med isofix hun har ønsket seg ny stol lenge (alle rundt henne har vettu )
Men hun har vært litt for kort syns jeg og alt for lett, men nå har hun nådd vekten, så vi tenkte hun skulle få den i storesøster gave
Så godt med litt hjelp i huset! Nyt detJeg ligger på sofaen og ser tv. Skal strikke litt også gjøre litt her hjemme etterhvert. Niesen min kommer og vasket gulvene om en times tid. Hurra
Gratulerer med kattungerHar kommet 6 søte små
God ettermiddagGod morgen
Kb sover fortsatt
Mannen på jobb
Jeg er våken
God ettermiddagGod morgen
Så flott daNå ruller ho rundt på gulvet her <3
Da er man fortsatt endel bundet jaJa.
Det blir bare litt enklere om noen mnd. Når hun er introdusert for litt mer mat, og vann på tutkopp. Enda er det pupp som gjelder for henne