Juni - skravletråden

Ja :) vi hadde egentlig planer om en weekend tur til Amsterdam, men vi får prøve igjen til neste år:)

Nei, sålangt ingen smertelindring. Har tenkt litt på disse tens greiene, siden jeg ikke får epidural og lystgass ikke er tilgjengelig på sykehuset her lenger:/ men målet er vann og risposer.
Å dit må dere dra en gang :) Kjempe fint :D Vi var der i fjor!

Da får du gå for vann og risposer ;) Hjelper nok det :) Skulle så gjerne gjort det i vann, men terskelen er desverre for lav når det gjelder smerte under fødsel:(

Hehe, rart å tenke på når det er sånn:)
Søsteren min har termin 1 november og MJ syns det er veldig vanskelig å skjønne at de ikke kommer samtidig bebisene.
Ja det er veldig rart for disse små å skjønne :p De har jo ikke mye tidsperspektiv heller, som N sier er det så leeenge til han kommer ;) Har du en søster til?

Best i test festet med isofix :) hun har ønsket seg ny stol lenge (alle rundt henne har vettu ;) )
Men hun har vært litt for kort syns jeg og alt for lett, men nå har hun nådd vekten, så vi tenkte hun skulle få den i storesøster gave :)
5008b09e2be016a4f9da95014e4276b8
Den har vi også... så fornøyd :)

Jeg ligger på sofaen og ser tv. Skal strikke litt også gjøre litt her hjemme etterhvert. Niesen min kommer og vasket gulvene om en times tid. Hurra :)
Så godt med litt hjelp i huset! Nyt det :)

Ja.

Det blir bare litt enklere om noen mnd. Når hun er introdusert for litt mer mat, og vann på tutkopp. Enda er det pupp som gjelder for henne
Da er man fortsatt endel bundet ja:)
Men tiden går jo så fort, snart blir hun 1 år:P

Back
Topp