Off ikea er forderdelig hahah!IKEA er jo moro!! kos dere!
Jeg har ferie sammen med eldstegutten ja vi sløver i hver vår ende av sofaen
Så digg med ferie sløve i sofaen høres ikke feil ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off ikea er forderdelig hahah!IKEA er jo moro!! kos dere!
Jeg har ferie sammen med eldstegutten ja vi sløver i hver vår ende av sofaen
Tida går så altfor fort nå. Vi har jo holdt på med mat en stund, og jeg kan lett være borte tre-fire timer. Men om jeg ønsker det er en annen sakJa.
Det blir bare litt enklere om noen mnd. Når hun er introdusert for litt mer mat, og vann på tutkopp. Enda er det pupp som gjelder for henne
Ja. Tiden flyr og vips er jeg ikke lenger bundet av småbarn. Til jul er hun et år. Det er ikke lenge til julDa er man fortsatt endel bundet ja
Men tiden går jo så fort, snart blir hun 1 år
Vi begynte jo forrige uke, og siden jeg ammer skal hun jo ammes før fast føde tilbys også egentlig, for jeg skal jo amme like mye enda.Tida går så altfor fort nå. Vi har jo holdt på med mat en stund, og jeg kan lett være borte tre-fire timer. Men om jeg ønsker det er en annen sak
Så lenge det ikke er fare for smitte kan du nok ta henne med degVi begynte jo forrige uke, og siden jeg ammer skal hun jo ammes før fast føde tilbys også egentlig, for jeg skal jo amme like mye enda.
3-4 timer trenger jeg ikke være borte, men et par timer for å besøke min mor på sykehuset hadde vært greit. Skal undersøke om jeg evt kan ta henne med... Om jeg går med en gang hun blir for urolig
Men dumt å ikke få str jeg var ute etterJa da var det bra du ikke trengte det
Var vel på tide siden du allerede er ferdig med julegaveneKjøpt meg juletre jeg
Smitte er ikke problemet, babyen er frisk og mamma ligger på kirurgisk avdeling, det er ikke smittsomt. Det er mer det at mamma har sagt hun ikke orker besøk av ungene, og dessuten nå deler rom med en kreftpasient. Og altså at babyer ikke alltid er helt stille.Så lenge det ikke er fare for smitte kan du nok ta henne med deg
Ikke santVar vel på tide siden du allerede er ferdig med julegavene
Tusen takk søte duRandem quote.
Gratulerer så mye med stor gutt
Har du funnet noe fint?Tror lommeboka mi er glad for at jeg ikke har små barn nå
Ååh, så herligHar kommet 6 søte små
Gjør alltid detHar du funnet noe fint?
Nei, vi har feiret i helgaHei hei
Er det bursdagsfeiring på gang i dag?
Flinke duRensket ugress
Sykkelen får han nå når mannen kommer hjem fra jobbHehe, like koselig det da Ble noen krabber da Sykkelen da?
Skjønner ikke hvorfor du og Kengu ikke liker IKEA?!Off ikea er forderdelig hahah!
Så digg med ferie sløve i sofaen høres ikke feil ut.
Haha! Masse mennesker og ikke minst køSkjønner ikke hvorfor du og Kengu ikke liker IKEA?!
Det er ikke kult.. Hva så du etter?Men dumt å ikke få str jeg var ute etter