Det er i dag han har bursdagSykkelen får han nå når mannen kommer hjem fra jobb
Gutta fisket over 50 krabber!!
Wow godt jobba!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er i dag han har bursdagSykkelen får han nå når mannen kommer hjem fra jobb
Gutta fisket over 50 krabber!!
Det går veldig fort fram til julJa. Tiden flyr og vips er jeg ikke lenger bundet av småbarn. Til jul er hun et år. Det er ikke lenge til jul
Ja det var jo på tideKjøpt meg juletre jeg
Håper ikke hun har pyntet det ogsåVar vel på tide siden du allerede er ferdig med julegavene
Må si at du er virkelig effektiv julegaveshopping og juletrekjøp ferdig lenge før jul, det er ikke så dumt det..Kjøpt meg juletre jeg
Ja jeg vetFlinke du
Noe fra little moleDet er ikke kult.. Hva så du etter?
Vet jeg vel ;0Ja det var jo på tide
Til den prisen måtte jeg bareMå si at du er virkelig effektiv julegaveshopping og juletrekjøp ferdig lenge før jul, det er ikke så dumt det..
Ja da er det lovTil den prisen måtte jeg bare
Skulle kjøpt nytt i fjor men siden vi dro bort hele julen så droppet vi det
Stygt og oppbrukt det vi har. Nå får jeg et høyt og naturtro etJa da er det lov
mye fint der jaNoe fra little mole
Blir sikkert kjempe fint Gleder meg til jul og se resultatet nåStygt og oppbrukt det vi har. Nå får jeg et høyt og naturtro et
Mhm veldig myemye fint der ja
Ha ha ikke sikkert du får seBlir sikkert kjempe fint Gleder meg til jul og se resultatet nå
Sånn er det alltidDa har vi overlevde vi Ikea denne gangen også
Så er det dette med familieparkeringen der da, med synlig barnesete i bilen står det på skiltet. Ingen biler på familieparkeringen hadde barnesete i bilen. Kom ikke som noe sjokk.
Selv parkerte vi langt langt vekk fra ing.
Nei her har det vært stilleSkjedd noe nytt her i helga da?
Hvorfor det?Tror lommeboka mi er glad for at jeg ikke har små barn nå