Har over 800 spart opp i trumf selvDvs sparte litt mer for brukte trumfbonus også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har over 800 spart opp i trumf selvDvs sparte litt mer for brukte trumfbonus også
Takk søte duKan finne det
Har ingenting jeg nåHar over 800 spart opp i trumf selv
Hehe. Hadde du mye før da?Har ingenting jeg nå
Hvilket av de kjøpte du?
Nei bare 280Hehe. Hadde du mye før da?
Det som koster 5000 til vanligHvilket av de kjøpte du?
Det var fint. Men altfor høyt for stua vår. Vet faktisk ikke hvor høyt det er under taket herDet som koster 5000 til vanlig
Ligner på et jeg så på plantasjen som jeg ville ha nemlig
Tenker han gleder segNei, vi har feiret i helga
Men han får gaven fra meg og mannen idag da
Hadde laverevogsåDet var fint. Men altfor høyt for stua vår. Vet faktisk ikke hvor høyt det er under taket her
Da får jeg visualisereHa ha ikke sikkert du får se
Så det som er 210cm til tusenlappen. Nordisk gran. Tror jeg kjøper det faktisk. Er 240cm under taket her. Måtte måleHadde laverevogså
Er detbher også, trodde det var 250 jeg... Vurderer å bytteSå det som er 210cm til tusenlappen. Nordisk gran. Tror jeg kjøper det faktisk. Er 240cm under taket her. Måtte måle
Er jo greit å ha noen cm å gå på. Så treet ikke går helt opp i taketEr detbher også, trodde det var 250 jeg... Vurderer å bytte
Selvfølgelig er de utsolgt for 210cm str i nordisk granEr detbher også, trodde det var 250 jeg... Vurderer å bytte
Er jo greit å ha noen cm å gå på. Så treet ikke går helt opp i taket
Å nei så kjiptSelvfølgelig er de utsolgt for 210cm str i nordisk gran
Så braDet blir fantastisk