Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hehe absoluttRegner med topp 10 er sikret også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe absoluttRegner med topp 10 er sikret også
God kveldGod morgen ja
Kanskje grei gjort i dag?Trøtt men ikke en ille en. Enn du?
Ja er det men sikkert greit å annonsere det førstHoho viktig å være forberedt ;kr
Kjekt med planleggingDet er jo så herlig
Hehe men her er jo alt så friskt i minne at jeg vet akkurat hva jeg vil ha pluss litt klær xDSøtt det da
Her er jeg i slutten av andre trimester og det vi har kjøpt er en sparkebukse til 50 kr
Jaja fortsatt godt med tid, og det er bra for jeg gikk meg vill i barnevogn jungelen
Ja .. Så får heller holde utkikk etter andre salg på juletre. Vil ha sånn nordisk gran type, men ikke til fullprisÅ nei så kjipt
Var en brukt en på finnKjekt å ha alt på stell
Hvilken vogn vurderer du?
Ikke så mye. Vært med frøkna, styrt hjemme, handla, henta pakke og laga middag. Snart i legging enn du?Kanskje grei gjort i dag?
Hehe jodaJa er det men sikkert greit å annonsere det først
Jobb bare. Der?God morgen
Planer for dagen?
Hehe er son med tidlig morgenJa, det var det.
Så nå er hun overmoden for å sove.
Jeg tenker vente med å gå tur til mannen er tilbake fra bhg, men mulig hun akkurat sovnet i armene mine...
Ja, jeg har 3 søstre og en bror jeg er eldste yngste er lillebror på 13,Ja det er veldig rart for disse små å skjønne De har jo ikke mye tidsperspektiv heller, som N sier er det så leeenge til han kommer Har du en søster til?
Hehe lang søvn detDen var på 2 timer men tror det blir en til idag
Oi 6 stk ♡♡Har kommet 6 søte små
Hehe jaHaha, greit å være tidlig ute
De gikk fort daJa .. Så får heller holde utkikk etter andre salg på juletre. Vil ha sånn nordisk gran type, men ikke til fullpris
Godt å høre hun ønsket seg den mest pga farge mistenker jegDen har vi også... så fornøyd
Jobb. Snart legging her ogIkke så mye. Vært med frøkna, styrt hjemme, handla, henta pakke og laga middag. Snart i legging enn du?