Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hehe absoluttRegner med topp 10 er sikret også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe absoluttRegner med topp 10 er sikret også![]()
God kveldGod morgen ja![]()
Kanskje greiTrøtt men ikke en ille en. Enn du?
Ja er detHoho viktig å være forberedt ;kr
Kjekt med planleggingDet er jo så herlig![]()
Hehe men her er jo alt så friskt i minne at jeg vet akkurat hva jeg vil haSøtt det da
Her er jeg i slutten av andre trimester og det vi har kjøpt er en sparkebukse til 50 kr
Jaja fortsatt godt med tid, og det er bra for jeg gikk meg vill i barnevogn jungelen![]()
Ja .. Så får heller holde utkikk etter andre salg på juletre. Vil ha sånn nordisk gran type, men ikke til fullprisÅ nei så kjipt
Var en brukt en på finnKjekt å ha alt på stell
Hvilken vogn vurderer du?![]()
Ikke så mye. Vært med frøkna, styrt hjemme, handla, henta pakke og laga middag. Snart i leggingKanskje greigjort i dag?
Hehe jodaJa er detmen sikkert greit å annonsere det først
![]()
Jobb bare. Der?God morgen
Planer for dagen?![]()
Hehe er son med tidlig morgenJa, det var det.
Så nå er hun overmoden for å sove.
Jeg tenker vente med å gå tur til mannen er tilbake fra bhg, men mulig hun akkurat sovnet i armene mine...
Ja, jeg har 3 søstre og en brorJa det er veldig rart for disse små å skjønneDe har jo ikke mye tidsperspektiv heller, som N sier er det så leeenge til han kommer
Har du en søster til?
Hehe lang søvn detDen var på 2 timermen tror det blir en til idag
![]()
Oi 6 stk ♡♡Har kommet 6 søte små![]()
Hehe jaHaha, greit å være tidlig ute![]()
De gikk fort daJa .. Så får heller holde utkikk etter andre salg på juletre. Vil ha sånn nordisk gran type, men ikke til fullpris![]()
Godt å høreDen har vi også... så fornøyd![]()
Jobb. Snart legging her ogIkke så mye. Vært med frøkna, styrt hjemme, handla, henta pakke og laga middag. Snart i leggingenn du?