Juni - skravletråden

Så bra :) Er ikke deilig med dårlig form når man jobber :( Var det de 3 første mnd av sv. gikk ned 4 kg, så nå er har jeg klart å endelig gå det opp igjen ;) Og har 12 uker igjen av sv :D Så det lover foreløpig godt ;)

I dag blir det lasagne ;) Hva med dere?
Så bra at du har klart i jobbe hele veien! .*respekt*
Håper de siste 12 ukene går greit for deg :)

Det blir muligens rester fra i går(taco) med en vri :)

Så bra at du har klart i jobbe hele veien! .*respekt*
Håper de siste 12 ukene går greit for deg :)

Det blir muligens rester fra i går(taco) med en vri :)
Jeg har jobbet redusert ;) Mest 60% men også vært 100% sykemeldt, men nå er planen å jobbe til permisjonen ;)
Ja det gjør de nok :)

Oh, det høres godt ut :D

Jeg har jobbet redusert ;) Mest 60% men også vært 100% sykemeldt, men nå er planen å jobbe til permisjonen ;)
Ja det gjør de nok :)

Oh, det høres godt ut :D
Skjønner. Er godt vi har så gode ordninger her i Norge :)

Ja det er veldig fint :) Ellers ville det vært tøft tenker jeg :eek:

Har dere hatt en fin helg?
Ja, det har vi. Veldig rolig dag i går pga tordenvær. Fikk masse kvalitetstid sammen med samboern og sønnen vår <3

Har du hatt en fin helg? :)

Jeg har store søvnproblemer så jeg sovner ofte sent, eller våkner på natta
Det vet jeg er slitsomt. Samboern har store søvnproblemer i tillegg til Restlesslegs. Han tar mye sovemedisiner, men sliter for det om...

God morgen Daim :D
Alt er i skjønneste orden ;) Jeg har bevisst vært borte herifra :( (abstinenser...men) For å få masse tid med jenta mi i helgen ;) Hun har vært litt lei seg fordi jeg ikke har vært så mye med hun :( Så mobil og babyverden har blitt liggende på hylla ;)
Var i bryllup hele lørdagen :) Kjempe koselig :D Så i går var jeg sengeliggende med bena høyt og sov :o
Kjenner jeg har savnet dere damene her inne :Heartred Så nå skal det tas igjen på både skravlefronten og topp 10 lista ;)

Hva med deg kjære? Hvordan har helgen vært? Ingen fødsel på gang?
Høres ut som ei koselig helg:)
Så er bilde av dere i bryllup ja,så pene :)
Det hender seg at det er godt med litt tid borte her fra ;) har vært lite tid her inne selv i helgen, bare nå og da.
Ingen fødsel, desverre :p skal på sykehuset på kontroll i morgen,da vet jeg forhåpentligvis litt mer hva som skjer:)

Håper du snart går i fødsel! Men føler du at blodverdien har gått opp?
Håper jeg også!! Nja, litt kanskje? Den hadde gått opp 0.4 på 1,5 uke etter overføring. Sykehuset i morgen

Back
Topp