Masse lykke til Ikke lenge igjen nåJordmor time igjen i dag. De ønsker å følge meg minst en gang i uken.
Sykehuset i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til Ikke lenge igjen nåJordmor time igjen i dag. De ønsker å følge meg minst en gang i uken.
Sykehuset i morgen.
Sov godt, om du skal det Natten vært fin?God morgen damer håper dere har en fantastisk morgen
Jeg har funnet senga igjen etter å ha fått mann og barn på jobb og bhg
Åh. Hørtes deilig ut å bare legge seg igjen ha en strålende dagGod morgen damer håper dere har en fantastisk morgen
Ikke i det hele tatt, vil ha ny duo vogn til under 5000 helst.Har du funnet barnevogn da?
Hurra for detSvigers har vært her en uke
Drar hjem idag...
God morgenGod morgen. På en måte. Snuppa sluttet natta klokka fem
Når er termin da?Ikke i det hele tatt, vil ha ny duo vogn til under 5000 helst.
Forhjulene må være svingbare med mulighet til å låse dem osv.
Har funnet to mulige vogner på nærmeste butikk som har slike ting, samt tenkt å undersøke mer i sommer.
Burde bare fått bestilt før slutten av august, så har god tid
Planer for dagen?God morgen
Joa vann i kroppen er jo ganske vanlig, men man blir jo ofte ekstra hoven når man må stå og sitte med beina nede lengeSå sant så sant
De er litt mindre hovne Men var hos legen og fikk vite at jeg hadde vann i kroppen.. Men hoven var jeg nok mest fordi jeg var i bryllup
Hvordan var din helg? Så jenta di hadde fått seg ballerina sko <3
Så bra dere likte matenGod morgen dere vi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i går spennende å se om hun gjør det idag også
Skal prøve litt ihvertfall.Sov godt, om du skal det Natten vært fin?
Lykke til søtaJordmor time igjen i dag. De ønsker å følge meg minst en gang i uken.
Sykehuset i morgen.
TakkÅh. Hørtes deilig ut å bare legge seg igjen ha en strålende dag
15 oktober så har god tidNår er termin da?
Nei, han må nok belage seg på å hjelpe til ekstra da ja og du ta det med ro. Så tar vel gjerne tid før helgevasken blir gjort da
Lurt å ha legge bort bv og væte mrd familienGod morgen alle damer
Vil starte med å si at jeg har savnet dere her inne i helgen (litt asbtinens tilstander for ikke å gå inn..meen...)
Håper alle har hatt en fin og innholdsrik helg Gleder meg til å høre hva dere har gjort, og ikke gjort da
Har bevisst lagt fra meg mobil og BV for å være med jenta mi som har vært litt lei seg for at mamma ikke har vært så mye med hun Så da ble det en helg med masse fokus på bare hun
Var i bryllup hele lørdagen Kjempe koselig!! Og i går så sov jeg nesten hele dagen med bena høyt fordi jeg hadde hovne ben
God morgenGod morgen damer håper dere har en fantastisk morgen
JA det er jo detJoa vann i kroppen er jo ganske vanlig, men man blir jo ofte ekstra hoven når man må stå og sitte med beina nede lenge
Ja og har også endelig fått mail om at hun er meldt opp til barnedans med oppstart i begynnelsen av september, og nå er det kun en plass igjen der
Kjekt å ha alt på stellMin samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotografering og plassering på dåp haha