Juni - skravletråden

God morgen damer håper dere har en fantastisk morgen :D
Jeg har funnet senga igjen etter å ha fått mann og barn på jobb og bhg ;)
Åh. Hørtes deilig ut å bare legge seg igjen ;) ha en strålende dag:)

Har du funnet barnevogn da?
Ikke i det hele tatt, vil ha ny duo vogn til under 5000 helst.
Forhjulene må være svingbare med mulighet til å låse dem osv.
Har funnet to mulige vogner på nærmeste butikk som har slike ting, samt tenkt å undersøke mer i sommer.
Burde bare fått bestilt før slutten av august, så har god tid ;)

Ikke i det hele tatt, vil ha ny duo vogn til under 5000 helst.
Forhjulene må være svingbare med mulighet til å låse dem osv.
Har funnet to mulige vogner på nærmeste butikk som har slike ting, samt tenkt å undersøke mer i sommer.
Burde bare fått bestilt før slutten av august, så har god tid ;)
Når er termin da?

Så sant så sant ;)

De er litt mindre hovne ;) Men var hos legen og fikk vite at jeg hadde vann i kroppen.. Men hoven var jeg nok mest fordi jeg var i bryllup ;)
Hvordan var din helg? Så jenta di hadde fått seg ballerina sko :D<3
Joa vann i kroppen er jo ganske vanlig, men man blir jo ofte ekstra hoven når man må stå og sitte med beina nede lenge ;)

Ja og har også endelig fått mail om at hun er meldt opp til barnedans med oppstart i begynnelsen av september, og nå er det kun en plass igjen der ;)

Nei, han må nok belage seg på å hjelpe til ekstra da ja og du ta det med ro. Så tar vel gjerne tid før helgevasken blir gjort da :)

Han er faktisk ganske flink til å rydde han :P
Plutselig ut av det blå begynner bare å rydde hele leiligheta uten at jeg har sagt noen ting :D

God morgen alle damer :)

Vil starte med å si at jeg har savnet dere her inne i helgen :) (litt asbtinens tilstander for ikke å gå inn..meen...)
Håper alle har hatt en fin og innholdsrik helg ;) Gleder meg til å høre hva dere har gjort, og ikke gjort da ;) :p

Har bevisst lagt fra meg mobil og BV for å være med jenta mi som har vært litt lei seg for at mamma ikke har vært så mye med hun :( Så da ble det en helg med masse fokus på bare hun :D
Var i bryllup hele lørdagen :D Kjempe koselig!! Og i går så sov jeg nesten hele dagen med bena høyt fordi jeg hadde hovne ben :(
Lurt å ha legge bort bv og væte mrd familien :)

Joa vann i kroppen er jo ganske vanlig, men man blir jo ofte ekstra hoven når man må stå og sitte med beina nede lenge ;)

Ja og har også endelig fått mail om at hun er meldt opp til barnedans med oppstart i begynnelsen av september, og nå er det kun en plass igjen der ;)
JA det er jo det :)

Så utrolig gøy :D Må glede seg hun da? Vi har meldt vår på turn ;) Så det kan bli spennende:D

Min samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotografering :p og plassering på dåp :p haha
Kjekt å ha alt på stell :D
Hvilken vogn vurderer du?:)

Back
Topp