Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Kb sover fortsatt
Mannen på jobb
Jeg er våken
Kjenner til den følelsen ja Skjønner godt at du vil ha litt søvn nå da! Sov godt når du sovnerSkal prøve litt ihvertfall.
Natta kunne hvert bedre! Snuppa kom og liker ikke dele seng med henne for hun er en propell!
God morgen Hva bringer dagen?God morgen
Nå ruller ho rundt på gulvet her <3Håper hun snart er i form igjen
God morgenGod morgen
Sovet godt i natt?God morgen
Det ga utrolig god gevinst <3Lurt å ha legge bort bv og væte mrd familien
Ja, det var det.God morgen det var tidlig..
Det har jeg jaDet ga utrolig god gevinst <3
Hatt en fin helg?
Avslapning, rydding og tur med bikkja før jeg henter i BhgGod morgen Hva bringer dagen?
Ja, bortsett fra at min sønn voknet kl. 04.00 og 05.00. Men da sov han til jeg voknet han litt over 8.Sovet godt i natt?
Så braDet har jeg ja
Ja.Flink pappa da
Deilig når man vet alt er bra om man må ut av huset
Hørtes behagelig utAvslapning, rydding og tur med bikkja før jeg henter i Bhg
Hva skal du i dag?
Ja, svangerskapspenger gir behagelige dager. I alle fall nå som formen kommer segHørtes behagelig ut
Kun jobbe og hjem til middag etterpå, mannen henter i bhg
Ja når jeg først sovnetJa, bortsett fra at min sønn voknet kl. 04.00 og 05.00. Men da sov han til jeg voknet han litt over 8.
Har du sovet godt?
Så bra Er ikke deilig med dårlig form når man jobber Var det de 3 første mnd av sv. gikk ned 4 kg, så nå er har jeg klart å endelig gå det opp igjen Og har 12 uker igjen av sv Så det lover foreløpig godtJa, svangerskapspenger gir behagelige dager. I alle fall nå som formen kommer seg
Hva skal dere ha til middag?
Ja blir spennende detSå bra
Leste litt her at du skulle på intervju Så spennende..