Juni - skravletråden

Det var jo fornuftig:D
Hvilken stol?
Best i test festet med isofix :) hun har ønsket seg ny stol lenge (alle rundt henne har vettu ;) )
Men hun har vært litt for kort syns jeg og alt for lett, men nå har hun nådd vekten, så vi tenkte hun skulle få den i storesøster gave :)
5008b09e2be016a4f9da95014e4276b8

God morgen dere :) vi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food :) det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i går :) spennende å se om hun gjør det idag også :D
God morgen :) Hørtes fantastisk godt ut :)
Bare å ta hun med på trening det ;):p

Min samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotografering :p og plassering på dåp :p haha
Søtt det da :)
Her er jeg i slutten av andre trimester og det vi har kjøpt er en sparkebukse til 50 kr :p
Jaja fortsatt godt med tid, og det er bra for jeg gikk meg vill i barnevogn jungelen :o

God morgen dere :) vi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food :) det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i går :) spennende å se om hun gjør det idag også :D
Det hørtes spennende ut! Hva var det dere fikk? :)

Alt bra med deg? Hatt ei fin helg?
God morgen Daim :D
Alt er i skjønneste orden ;) Jeg har bevisst vært borte herifra :( (abstinenser...men) For å få masse tid med jenta mi i helgen ;) Hun har vært litt lei seg fordi jeg ikke har vært så mye med hun :( Så mobil og babyverden har blitt liggende på hylla ;)
Var i bryllup hele lørdagen :) Kjempe koselig :D Så i går var jeg sengeliggende med bena høyt og sov :o
Kjenner jeg har savnet dere damene her inne :Heartred Så nå skal det tas igjen på både skravlefronten og topp 10 lista ;)

Hva med deg kjære? Hvordan har helgen vært? Ingen fødsel på gang?

Jordmor time igjen i dag. De ønsker å følge meg minst en gang i uken.
Sykehuset i morgen.

Han sto opp kl 06:P blæ...

Det kunne jeg fortalt dem ja:P regner med de hadde hatt forståelse for det...
Typisk!!

Kunne lagt til rødhåret også så kanskje de ikke hadde turt å ta noe i frykt for en kommende tornado :p

God morgen alle damer :)

Vil starte med å si at jeg har savnet dere her inne i helgen :) (litt asbtinens tilstander for ikke å gå inn..meen...)
Håper alle har hatt en fin og innholdsrik helg ;) Gleder meg til å høre hva dere har gjort, og ikke gjort da ;) :p

Har bevisst lagt fra meg mobil og BV for å være med jenta mi som har vært litt lei seg for at mamma ikke har vært så mye med hun :( Så da ble det en helg med masse fokus på bare hun :D
Var i bryllup hele lørdagen :D Kjempe koselig!! Og i går så sov jeg nesten hele dagen med bena høyt fordi jeg hadde hovne ben :(

God morgen damer håper dere har en fantastisk morgen :D
Jeg har funnet senga igjen etter å ha fått mann og barn på jobb og bhg ;)

God morgen alle damer :)

Vil starte med å si at jeg har savnet dere her inne i helgen :) (litt asbtinens tilstander for ikke å gå inn..meen...)
Håper alle har hatt en fin og innholdsrik helg ;) Gleder meg til å høre hva dere har gjort, og ikke gjort da ;) :p

Har bevisst lagt fra meg mobil og BV for å være med jenta mi som har vært litt lei seg for at mamma ikke har vært så mye med hun :( Så da ble det en helg med masse fokus på bare hun :D
Var i bryllup hele lørdagen :D Kjempe koselig!! Og i går så sov jeg nesten hele dagen med bena høyt fordi jeg hadde hovne ben :(
Noen ganger må man legge vekk mobilen og bare være fullstendig tilgjengelig om dagen :)

Hvordan er beina idag?

Søtt det da :)
Her er jeg i slutten av andre trimester og det vi har kjøpt er en sparkebukse til 50 kr :p
Jaja fortsatt godt med tid, og det er bra for jeg gikk meg vill i barnevogn jungelen :o
Har du funnet barnevogn da?

Noen ganger må man legge vekk mobilen og bare være fullstendig tilgjengelig om dagen :)

Hvordan er beina idag?
Så sant så sant ;)

De er litt mindre hovne ;) Men var hos legen og fikk vite at jeg hadde vann i kroppen.. Men hoven var jeg nok mest fordi jeg var i bryllup ;)
Hvordan var din helg? Så jenta di hadde fått seg ballerina sko :D<3

Back
Topp