Best i test festet med isofixDet var jo fornuftig
Hvilken stol?
Men hun har vært litt for kort syns jeg og alt for lett, men nå har hun nådd vekten, så vi tenkte hun skulle få den i storesøster gave
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Best i test festet med isofixDet var jo fornuftig
Hvilken stol?
Alt bra med deg? Hatt ei fin helg?Bra du fikk sove en time![]()
Det skjønner jegHolde seg unna er veldig lurt da ja
![]()
Litt i det tidligste laget ja.. Men god morgen til degGod morgen. På en måte. Snuppa sluttet natta klokka fem
Det er jo så herligMin samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotograferingog plassering på dåp
haha
Altfor tidligGod morgen. På en måte. Snuppa sluttet natta klokka fem
Ja, hun er ganske tett,spesielt når hun ligger:/ ingen feber og fin form så definitivt barnehage i dag, mannen er på kursÅh. Urolig natt da?![]()
God morgenGod morgen derevi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food
det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i gårspennende å se om hun gjør det idag også
![]()
Søtt det daMin samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotograferingog plassering på dåp
haha
Det hørtes spennende ut! Hva var det dere fikk?God morgen derevi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food
det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i gårspennende å se om hun gjør det idag også
![]()
God morgen DaimAlt bra med deg? Hatt ei fin helg?
Så nå skal det tas igjen på både skravlefronten og topp 10 lista Typisk!!Han sto opp kl 06blæ...
Det kunne jeg fortalt dem jaregner med de hadde hatt forståelse for det...
Håper du snart går i fødsel! Men føler du at blodverdien har gått opp?Jordmor time igjen i dag. De ønsker å følge meg minst en gang i uken.
Sykehuset i morgen.
Ååh er vel astmaen som gjør det eller?:/Ja, hun er ganske tett,spesielt når hun ligger:/ ingen feber og fin form så definitivt barnehage i dag, mannen er på kurs
Noen ganger må man legge vekk mobilen og bare være fullstendig tilgjengelig om dagenGod morgen alle damer
Vil starte med å si at jeg har savnet dere her inne i helgen(litt asbtinens tilstander for ikke å gå inn..meen...)
Håper alle har hatt en fin og innholdsrik helgGleder meg til å høre hva dere har gjort, og ikke gjort da
![]()
Har bevisst lagt fra meg mobil og BV for å være med jenta mi som har vært litt lei seg for at mamma ikke har vært så mye med hunSå da ble det en helg med masse fokus på bare hun
![]()
Var i bryllup hele lørdagenKjempe koselig!! Og i går så sov jeg nesten hele dagen med bena høyt fordi jeg hadde hovne ben
![]()
Har du funnet barnevogn da?Søtt det da![]()
Her er jeg i slutten av andre trimester og det vi har kjøpt er en sparkebukse til 50 kr![]()
Jaja fortsatt godt med tid, og det er bra for jeg gikk meg vill i barnevogn jungelen![]()
Så sant så santNoen ganger må man legge vekk mobilen og bare være fullstendig tilgjengelig om dagen
Hvordan er beina idag?
Lykke tilJordmor time igjen i dag. De ønsker å følge meg minst en gang i uken.
Sykehuset i morgen.