Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
God morgen det var tidlig..God morgen. På en måte. Snuppa sluttet natta klokka fem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen det var tidlig..God morgen. På en måte. Snuppa sluttet natta klokka fem
Han sto opp kl 06 blæ...Håper han ikke våkner i natt da eller altfor tidlig imorgen
Forresten du kunne fortalt svigers at kake restene er reservert av gravid valdresing
Flink pappa daJepp, helt perfekt.
Bare også greit at mellomste gikk for å møte eldste på vei hjem, så fikk jeg oppdatert mannen med det jeg hadde fått vite. Bl.a at "operasjon som vi håper å unngå" altså er fjerne hele tykktarmen. Pappa hadde ikke fått med den detaljen....
Men mannen min er en veldig god pappa som får til god harmoni når han har ungene alene
(bedre enn meg...)
Så klart, vi må passe påFår tipse henne til neste ferie ;-)
Det var jo fornuftigFikk ikke strikket . Haha fikk bestilt bilstol til MJ da
God morgen hvor lang var gårsdagens dupp?God morgen dere vi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i går spennende å se om hun gjør det idag også
God tidlig morgenGod morgen. På en måte. Snuppa sluttet natta klokka fem
Det blir fantastiskBlir det bra?
Regner med topp 10 er sikret ogsåMen ingen har sjangse å ta igjen innleggene dine uansett så du trenger iallefall ikke å være redd for din plass på topp hundre hihi
God morgen jaGod morgen
God morgen 3 Dager etter Gratulerer med dagen til sambo som var Håper dere hadde en fin feiring Jeg var i bryllup på lørdag, kjempe koselig Så i går lå jeg for det meste å sov, for jeg var så trøtt og bena var hovneSambo har bursdag i morgen så vi skal feire litt da med noe god mat Ellers ingen planer for helgen Du da?
Neimen, da er det jo bare å gjøre det igjen Kanskje hun ikke våkner neste gang Og enda godt hun sovnet før 00.00 da For da har man sjans til å få noen timer på nattenJa det funket. Men da vi kom hjem så våkna hun da vi la hu i egen seng så tok hun kvelden 23:30
Bra du fikk sove en timeSov ganske godt fra 8-9
Det skjønner jeg Holde seg unna er veldig lurt da jaUnder 3 uker til termin som andregangs så da holder jeg meg unna vann
God morgenGod morgen. På en måte. Snuppa sluttet natta klokka fem
Så kos, ble det mange?Ja. Har kommet 3 puser nå... får inn å se i morgentidlig hvor mange det blir
Trøtt men ikke en ille en. Enn du?Har du en god morgen?
Endelig, hurraSvigers har vært her en uke
Drar hjem idag...
Hoho viktig å være forberedt ;krMin samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotografering og plassering på dåp haha
Våknet mye da..Så godt da
Åh. Urolig natt da?Våknet mye da..