Juni - skravletråden

God morgen dere :) vi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food :) det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i går :) spennende å se om hun gjør det idag også :D

Håper han ikke våkner i natt da eller altfor tidlig imorgen ;)

Forresten du kunne fortalt svigers at kake restene er reservert av gravid valdresing :p
Han sto opp kl 06:P blæ...

Det kunne jeg fortalt dem ja:P regner med de hadde hatt forståelse for det...

Jepp, helt perfekt.

Bare også greit at mellomste gikk for å møte eldste på vei hjem, så fikk jeg oppdatert mannen med det jeg hadde fått vite. Bl.a at "operasjon som vi håper å unngå" altså er fjerne hele tykktarmen. Pappa hadde ikke fått med den detaljen....

Men mannen min er en veldig god pappa som får til god harmoni når han har ungene alene
(bedre enn meg...)
Flink pappa da:)
Deilig når man vet alt er bra om man må ut av huset:)

God morgen dere :) vi har vært oppe en stund. I går var vi på food tasting av afrikansk street food :) det var kjempe godt.
Lille sov en dupp i går :) spennende å se om hun gjør det idag også :D
God morgen :) hvor lang var gårsdagens dupp? :)

Sambo har bursdag i morgen så vi skal feire litt da med noe god mat :) Ellers ingen planer for helgen :p Du da?
God morgen :) 3 Dager etter :p Gratulerer med dagen til sambo som var :) Håper dere hadde en fin feiring ;) Jeg var i bryllup på lørdag, kjempe koselig :D Så i går lå jeg for det meste å sov, for jeg var så trøtt og bena var hovne :(
Håper du har hatt en fin helg ;)
Ja det funket. Men da vi kom hjem så våkna hun da vi la hu i egen seng :p så tok hun kvelden 23:30 :eek:
Neimen, da er det jo bare å gjøre det igjen :D Kanskje hun ikke våkner neste gang ;) Og enda godt hun sovnet før 00.00 da For da har man sjans til å få noen timer på natten ;)

Min samboer begynner nok å bli oppgitt over meg. Er i første trimester og allerede begynt å se på søskenvogn, tenker på tripptrappstol og nyfødt fotografering :p og plassering på dåp :p haha
Hoho viktig å være forberedt ;kr

Back
Topp