Håper dere har koset dere idag
Vi har kost oss masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere har koset dere idag
hehe. så dere har besøk?Fordi svigermor hersket over fjernkontroll og jeg satt jo her...
jeg har ikke akkrat sjekket aktiviteten din denne helgenKan jo virke sånn
Ikke vært så mye denne helga da
Katten altså.. blodslim og ser ut som magen har rierÅåÅå?
Ja blir spennende å se hvor mange det er... er så mange som ønsker seg kattunge fra henneÅå? Så moro! snart er du bestemor!
Må jo passe på å spare på henneHa ha jamen da er det greit
Det må du jaMå jo passe på å spare på henne
Men nå tror jeg at jeg skal sove. Har funnet sengen nå. God nattDet må du ja
Håper han ikke våkner i natt da eller altfor tidlig imorgenDet er sant
Minstemann sloknet i sofa kl 1745
Tja spørs litt, noe er godt her daJa hvorfor ikke. Men Sverige har bedre godis jo
Det er nok veldig vanlig, med blir bedre etterhvertJa. Grugleder meg til starten, men hører bra ting om den bhg så
Ja kan ikke bare ha et benEt ben ferdig på buksedressen. Bare å starte på neste
Jepp, helt perfekt.Helt perfekt når det er sånn
Alternativt det jaEr vel en stedfortreder her
Får tipse henne til neste ferie ;-)Det hadde jo vært lurt, om hun har tenkt på det
Ja. Føles litt tryggere nå enn for et par dager sidenDu har 200 til den under
Nei, han må nok belage seg på å hjelpe til ekstra da ja og du ta det med ro. Så tar vel gjerne tid før helgevasken blir gjort daHaha, tja sånt skal sies så var det en todelt helgevask
Tok litt på fredag og resten idag grunnet besøk.
Når mannen jobber til lørdagskveld er det ikke like lett å rydde og vaske alt med to små og varige bekkenplager... -.-
God natt og sov godtMen nå tror jeg at jeg skal sove. Har funnet sengen nå. God natt
Håper det blir en bedre natt ❤Vært en lang dag. Min ellers så aktive frøken har sovet på enten pappaen eller meg i hele dag. Slapp og sliten og ikke seg selv. Håper på en bedre dag i morra. Hvordan har dagen til dere andre vært ?
Takk.. mått opp å sjå t katta... ha kommi 2 pusa å trur det kjæm fleirGod natt og sov godt