Nei.. håper det skal gå over av seg selvJeg også har du tatt noe ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.. håper det skal gå over av seg selvJeg også har du tatt noe ?
Ca1t nå.. men tror de sover nå. Tørr ikke sjekke for er redd for at de skal våkne igjenHeldigvis sover min hvor lang tid har du brukt?
Det blir det jaDa blir det fort litt lettere
Ahh. kjøpte annet da?Det gjorde vi men ikke det underlaget vi skulle ha. Hadde bare en PK igjen
God bedringLigger rett ut på sofaen. Fått solstikk tror jeg
Du liker ikke å ta noen smertestillende?Nei.. håper det skal gå over av seg selv
Håpe de gjør det så kan du slappe vCa1t nå.. men tror de sover nå. Tørr ikke sjekke for er redd for at de skal våkne igjen
Det kan hun få.. da blir hun sikkert fornøyd. Har babyfeeder med frukt og bær i her... det er veldig populært. Men hun begynte med brødskive da hun var 6mnd. Veldig glad i detHelt sært og rett og slett for vondt på en måte. Jeg måtte bare legge snuppa.
Hun har jo vist interesse for mat lenge, vanskelig å spise når hun ser på deg og følger maten med blikket...
Men så satt jeg her med henne på fanget og mellomste hadde en pose smash-kuler. Strakk de til broren som tok noen, jeg fikk, hun selv tok. Posen frem og tilbake. Og så den lille hånden til min halvt år gamle datter som strakte seg etter posen og øyne som viser at hun vil også ha.... Rett for den lille hånden når posen nappes den bort. "du er for liten."
Vi må kjøpe sånne maispinner for baby tror jeg... For det er ikke rettferdig at alle andre får, og den som har mest interesse av alle for ting man kan spise ikke får..
Hun spiser da maisgrøt, så hun kan sikkert spise sånne pinner også. Fra seks mnd.
Og i dag er hun seks mnd.
The right kind of wrongHvilken film?
8 års barnebursdag i morgen
ja eller har TFK men den funker bedre enn Simon ja stemmer takk 4+3 bare så er tidlig enda. Så hyggeligHar du joggevogn?
Greit på jobb
Så du var gravid igjen, gratulerer så masse. Hvor langt på vei er du?
Vi har vært ute store deler av dagen.
Skal nå snart avgårde å hente noen på flyplassen
kjøpt ny ?Sette sammen kommode
ja helt greitEr helt OK det
så hyggelig jada ble en liten turNå er vi hos noen vi kjenner og skal spise mat, ikke fått gjort så mye idag.
Fikk du løpt deg en tur?
ja så klartDa er du flink
Ble du varm?
Det er faktisk kjempe bra!
Ja det er santDet viktigste er at du kommer deg ut
Har dere planer for ferien?Det blir det ja
Tror det... skal prøve å lure frem strikkingen nåHåpe de gjør det så kan du slappe v
Nei kjøpte den ene og skal innom på onsdag å kjøpe merAhh. kjøpte annet da?
Det er jo så poppis da,kb har sett påMye rart de sender på TV vi så akkurat på hele Norge bygger minutt for minutt. De bygger Norge i minecraft
Det gidder jeg ikke se på... men må vel sjekke om det er noe å se i kveldMye rart de sender på TV vi så akkurat på hele Norge bygger minutt for minutt. De bygger Norge i minecraft
Takk for detGod bedring
Nei men må jeg så må jeg tar om den ikke forsvinner før jeg legger megDu liker ikke å ta noen smertestillende?
Min elsker de skumpinnene. Ho får en om vi skal sitte å spise og hun er våken. Det er så stas å få spise med ossHelt sært og rett og slett for vondt på en måte. Jeg måtte bare legge snuppa.
Hun har jo vist interesse for mat lenge, vanskelig å spise når hun ser på deg og følger maten med blikket...
Men så satt jeg her med henne på fanget og mellomste hadde en pose smash-kuler. Strakk de til broren som tok noen, jeg fikk, hun selv tok. Posen frem og tilbake. Og så den lille hånden til min halvt år gamle datter som strakte seg etter posen og øyne som viser at hun vil også ha.... Rett for den lille hånden når posen nappes den bort. "du er for liten."
Vi må kjøpe sånne maispinner for baby tror jeg... For det er ikke rettferdig at alle andre får, og den som har mest interesse av alle for ting man kan spise ikke får..
Hun spiser da maisgrøt, så hun kan sikkert spise sånne pinner også. Fra seks mnd.
Og i dag er hun seks mnd.