Juni - skravletråden

Må finne på noe i alle fall. For den forventningen, den lille hånden, strakte seg så forventningsfull mot det alle andre fikk....
Hadde du sett det blikket og den febrilske jenta når babyfeederen er i synsfeltet hadde du måtte le :) det er vanvittig. Veldig glad i å smake på alt.

Jeg kjente jeg ble så glad når storesøster hadde vendt seg til å ikke sove på dagtid for da var clue å bare holde henne våken så ville leggingen gå relativt greit.
Har ikke savnet å måtte planlegge alle dagluren og forandringene de opplever, hvor mange lurer de skal ha og hva som er det sendte de kan sove før legging..
Tidligere har alt vært greit så lenge lillebror ikke har sovet til lengre enn til halv 5, men de siste kveldene har han vært så vanskelig å legge og han har ikke vært trøtt når han pleier. Tror det er på tide å flytte den siste dagluren -.-

Hadde du sett det blikket og den febrilske jenta når babyfeederen er i synsfeltet hadde du måtte le :) det er vanvittig. Veldig glad i å smake på alt.
Hun spreller av synet av grøtpakken her...

Begynte med fast føde denne uka. Og elsker det!

Da blir det litt husarbeid før mat og sofa. Hva gjør dere andre i kveld?
Flink du er :)
Er hjemme etter å ha hvert ute og merker godt at jeg må ha beina opp for å unngå store smerter i bekkenet! Kjipt å merke det ute da.

Så jeg skal slappe av resten av kvelden!

Helt sært og rett og slett for vondt på en måte. Jeg måtte bare legge snuppa.

Hun har jo vist interesse for mat lenge, vanskelig å spise når hun ser på deg og følger maten med blikket...

Men så satt jeg her med henne på fanget og mellomste hadde en pose smash-kuler. Strakk de til broren som tok noen, jeg fikk, hun selv tok. Posen frem og tilbake. Og så den lille hånden til min halvt år gamle datter som strakte seg etter posen og øyne som viser at hun vil også ha.... Rett for den lille hånden når posen nappes den bort. "du er for liten."

Vi må kjøpe sånne maispinner for baby tror jeg... For det er ikke rettferdig at alle andre får, og den som har mest interesse av alle for ting man kan spise ikke får..

Hun spiser da maisgrøt, så hun kan sikkert spise sånne pinner også. Fra seks mnd.
Og i dag er hun seks mnd.
Huff stakkars!
Er nok lurt med de maispinnene, husker snuppa elsket dem. :)

Back
Topp