HyttaHar dere planer for ferien?
Sunnmøre
Sverige
Hjem til mamma åtømme hus
Male vårt hus
Litt parker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HyttaHar dere planer for ferien?
Ja kjøpt malm kommodeja eller har TFK men den funker bedre enn Simon ja stemmer takk 4+3 bare så er tidlig enda. Så hyggelig
kjøpt ny ?
ja helt greit
så hyggelig jada ble en liten tur
ja så klart
Ja det er sant
ja vi så litt på det. Interessant faktiskDet er jo så poppis da,kb har sett på
Hehe ja det er latter på latter 20:40Det gidder jeg ikke se på... men må vel sjekke om det er noe å se i kveld
JaVeldig greit med muggr ja
Det hørtes jo fint utHytta
Sunnmøre
Sverige
Hjem til mamma åtømme hus
Male vårt hus
Litt parker
Det er det mest positive, de blir eventuelt til etter fødsel så ved en fødsel har vi barnevaktBlir koselig for mannen og Amina da
Også blir de jo til etter fødsel?
Virkelig? Jaja. Bedre enn det programmet med fuglene de sender.Mye rart de sender på TV vi så akkurat på hele Norge bygger minutt for minutt. De bygger Norge i minecraft
Gjør detTror det... skal prøve å lure frem strikkingen nå
Skal se om jeg finner noe å se... noe må det jo væreja vi så litt på det. Interessant faktisk
Hehe ja det er latter på latter 20:40
Samme herNei men må jeg så må jeg tar om den ikke forsvinner før jeg legger meg
Det skal jeg ogsåTror det... skal prøve å lure frem strikkingen nå
Har lagt det på bordet litt nå... må lese litt oppskrift å finne ut hvor langt jeg skal strikke og hvor mange fellinger det erGjør det
Virkelig? Jaja. Bedre enn det programmet med fuglene de sender.
Det var litt gøy å se altsåSkal se om jeg finner noe å se... noe må det jo være
Plastikk som ikke knuser er helt nødvendig her i huset hvertfallJa
Vi har en fra eva solo men skulle kanskje hatt noe i plastikk etterhvert også
Ser du på fotball?Det var litt gøy å se altså
Hello det er EM !
Greit å ikke ta mer enn nødvendigSamme her
Må finne på noe i alle fall. For den forventningen, den lille hånden, strakte seg så forventningsfull mot det alle andre fikk....Det kan hun få.. da blir hun sikkert fornøyd. Har babyfeeder med frukt og bær i her... det er veldig populært. Men hun begynte med brødskive da hun var 6mnd. Veldig glad i det
Kjekt å få gjort littDet skal jeg også
Em i hva da?Det var litt gøy å se altså
Hello det er EM !
Hun sitter jo i tripptrapp o Newborn sete og ser på alle måltider. Det går ganske greit, men dette her gikk ikke. Så slike pinner på handlelisten jaMin elsker de skumpinnene. Ho får en om vi skal sitte å spise og hun er våken. Det er så stas å få spise med oss