Ojess det er deiligPuh! Er jammen godt når man kan legge beina høyt etter en aktiv dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojess det er deiligPuh! Er jammen godt når man kan legge beina høyt etter en aktiv dag
Vi har vært der to ganger før i år, sjelden vi er der mer enn en gang i året til vanligEr så skjeldent der så må jo se på alt kanskje vi er der annenhvert eller hvert 3 år
Selvfølgelig.Fått snakket med henne enda om det?
Ligger rett ut på sofaen. Fått solstikk tror jegSitter trøtt og sliten på sofaen. Hva gjør dere?
Hvilken film?Spiser taco og ser film
Snart juli og ferieGikk nettopp opp for meg... er jo kun 5 dager igjen av denne mnd går fort... syntes jo vi nettopp begynte med juni..
Nå har jeg lagt babyen.Da blir det litt husarbeid før mat og sofa. Hva gjør dere andre i kveld?
Håper du lykkes snartPrøver å legge unger
Spennende. Hva er favoritten?Nå har jeg lagt babyen.
De andre to ser musikkvideoer mannen velger til dem....
Men dere bor jo litt nærmere så har muligheten om dere orker. Her er det 5-6t til trondheim eller 45 min fly men da er det minimalt å ha med seg hjem eller 7t til bodø men nå er jo veien stengt så må kjøre omvei så litt lengre. Kan jo ta hurtigruta, men den tar lang tid og er dyrtVi har vært der to ganger før i år, sjelden vi er der mer enn en gang i året til vanlig
Tror det ble stille nå.. men ikke helt sikker endaHåper du lykkes snart
Ja det blir sikkert deilig.. gleder meg litt til mannen begynner i turnus og faktisk er hjemme av og tilSnart juli og ferie
Ja er bare 50 min herMen dere bor jo litt nærmere så har muligheten om dere orker. Her er det 5-6t til trondheim eller 45 min fly men da er det minimalt å ha med seg hjem eller 7t til bodø men nå er jo veien stengt så må kjøre omvei så litt lengre. Kan jo ta hurtigruta, men den tar lang tid og er dyrt
Blir veldig deilig, 9 dager til med jobbing før ferieJa det blir sikkert deilig.. gleder meg litt til mannen begynner i turnus og faktisk er hjemme av og til
Heldigvis sover min hvor lang tid har du brukt?Samme som deg og håper ungene sovner snart
Jeg også har du tatt noe ?Takk.. håper den går over snart..
Da blir det fort litt lettereJa er bare 50 min her