Det er ganske godtHmmm muffins hørtes godt ut da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ganske godtHmmm muffins hørtes godt ut da
Så kjekt daVi har vært en tur inne i byen. Også har vi hatt besøk av svigermor og ett vennepar nå i ettermiddag. Hatt det veldig koselig. Full fart på ungene
Hvorfor det?Må inn igjen til uka da
Lenge til begge delerDu får ønske deg til bursdag/jul
Haha, ja skal ikke så mye til å være rarFordi jeg ikke liker IKEA?
Da kanjeg godt være rar
Slapper av nåDa blir det litt husarbeid før mat og sofa. Hva gjør dere andre i kveld?
De hadde bare igjen en PK med noe av det vi skulleHvorfor det?
He he lever fint med å være rarHaha, ja skal ikke så mye til å være rar
Så flink dere har vært. Kommer somregel hjem med mye mer enn vi skal ha.. og evt ikke det vi skal haDet vi skulle ha + en vannmugge
Det er en god del lengre nordI troms
Prøver å legge ungerDa blir det litt husarbeid før mat og sofa. Hva gjør dere andre i kveld?
Ja har vært en fin dag... men nå har jeg hodepine.. så håper ungene sovner snartSå kjekt da
Ville bare ut derfra viSå flink dere har vært. Kommer somregel hjem med mye mer enn vi skal ha.. og evt ikke det vi skal ha
Blir nok mange fornøyde barn i bursdag daDet er snadder
God bedringJa har vært en fin dag... men nå har jeg hodepine.. så håper ungene sovner snart
Er så skjeldent der så må jo se på alt kanskje vi er der annenhvert eller hvert 3 årVille bare ut derfra vi
Samme som deg og håper ungene sovner snartSitter trøtt og sliten på sofaen. Hva gjør dere?
Takk.. håper den går over snart..God bedring