Kjøpte dere kun malm kommoden?Ferdig på IKEA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte dere kun malm kommoden?Ferdig på IKEA!
Helt enig!Ja, helst i går
Nå er vi hos noen vi kjenner og skal spise mat, ikke fått gjort så mye idag.God ettermiddag hva skal dere i dag ? Her har jeg nettop kommet hjem fra jobb, og sitter med en halvsovende 1 åring på meg også skal jeg løpe en tur, med barnevogn ?
To mnd mrd besøk?I midten av september antageligvis. Veldig ambivalent til det men får fokusere på at det er maks to mnd
Nei en vannmugge også og 9 sanne underlagshellerKjøpte dere kun malm kommoden?
Nam! Spesielt kanelknuterBaker muffins, kanelknuter og Vaniljesauskake
Så får bare spare littDet er det såklart
Ble det noe kjekt?På vei til IKEA med mannen
Litt gaver og babyset til tripp trappHva handlet du?
Litt sør for meg daNorland
Midt i landet ca.Takk for det!
Og hvor i landet er det?
Vi har vært en tur inne i byen. Også har vi hatt besøk av svigermor og ett vennepar nå i ettermiddag. Hatt det veldig koselig. Full fart på ungeneJa hva gjør dere på?
Hvor bor du da?Litt sør for meg da
Hmmm muffins hørtes godt ut daHaha
Har blitt disse knutene du så, muffins lyse og sjokolade og Vaniljesauskake
Huff, snuppa vil ha rosa har for ei jente i bhg fikk det nederst og da vil selvsagt også snuppa ha men hun har jo ganske mørkt hårHehe
Her er håret viktig stylingen og farge. (Fargen er dog ikke like viktig )
Hun har akkurat nå fått to striper, en lilla og en rosa etter eget ønske, fint med mamma som er frisør
Krysser alt jeg harDet er vente og se. Vente og håpe hun slipper operasjon
Da er du flink3 km i varmen og ulendt terreng, med barnevogn. Det er ikke kjempedårlig det ?
Det er faktisk kjempe bra!3 km i varmen og ulendt terreng, med barnevogn. Det er ikke kjempedårlig det ?
Det viktigste er at du kommer deg utBle ikke så langeturen, men fikk bevegd meg