De har de nok helt sikkertAt jeg ikke så etter noe sånt da
Jaja de har vel kanskje noe lignende andre steder også
Greit nå på sommeren ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har de nok helt sikkertAt jeg ikke så etter noe sånt da
Jaja de har vel kanskje noe lignende andre steder også
Greit nå på sommeren ihvertfall
Håper på det beste sammen med dere.Takk.
Det er vente og se nå. Vente og håpe. Håpe hun slipper operasjon, for da tar de tarmen. Hele.
Vente og se. Hun virket "grei nok" nå når vi var der, men vi er helt klar over at det kommer av morfinen hun får for smertene. Feber er naturlig utfra tilstanden og i det hele tatt. Men hun får spise havresuppe og drikke saft. Så da skal de ikke operere enda i alle fall. Vi venter og håper.
Vet ikke hvor flink jeg er, gav opp halvveis.. Får se om jeg pusler litt utover kvelden.Flink du er
Er hjemme etter å ha hvert ute og merker godt at jeg må ha beina opp for å unngå store smerter i bekkenet! Kjipt å merke det ute da.
Så jeg skal slappe av resten av kvelden!
Du er flink!3 km i varmen og ulendt terreng, med barnevogn. Det er ikke kjempedårlig det ?
Ja det var det jeg tenkte påKongefam. du tenker på ja?
Alltid liv, men jada.
Ikke vært i sentrum selv.
MJ har gitt kattungen til mamma navnetDwt er han ja
Takk.Håper på det beste sammen med dere.
Prøver igjen jeg da. Håper det går bedreHelt enig!
Da blir det vel noe å se på?Yes det stemmer
Ja, selvfølgelig. Du får kjøpe sånne spenner med hår påHuff, snuppa vil ha rosa har for ei jente i bhg fikk det nederst og da vil selvsagt også snuppa ha men hun har jo ganske mørkt hår
Ligger på.sofaen. har ryddet litt og lagt på plass det vi hadde med oss.Da blir det litt husarbeid før mat og sofa. Hva gjør dere andre i kveld?
Er lørdag så du får heller ta det med roVet ikke hvor flink jeg er, gav opp halvveis.. Får se om jeg pusler litt utover kvelden.
Ikke bra at du har vondt.
Hvilke frukter er populære da? Har ikke oppfinnsomhet om dagen merker jegJa helst fra kjøleskapet hun har litt kløe i gommene for tiden
Kan jo ikke gjøre annet enn å prøve.Prøver igjen jeg da. Håper det går bedre
Hurra!!! Det betyr kun 14 dager til terminGikk nettopp opp for meg... er jo kun 5 dager igjen av denne mnd går fort... syntes jo vi nettopp begynte med juni..
Det blir detDa blir det vel noe å se på?
Er nok det nærmeste vi får kommet rosa hår ja, men ikke helt fan av alt såntJa, selvfølgelig. Du får kjøpe sånne spenner med hår på
Ja... men dagene går så fort :/Nei i permisjon kan tiden gjerne gå litt sakte, som gravid er det greit tiden går